Het is waar van dat luchtfilterhuis
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
07-05-2007 16:28 #668427
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Het is waar van dat luchtfilterhuis
Er valt ook nog wel wat te fixen met de originele thermostaatklep en een warme luchttoevoer.. Is dat probleem ook op te lossen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
07-05-2007 17:05 #668433
door V300 register
heb je die veerpootbrug zelf gemaakt?
ziet er wel hip uit zo'n luchtfilter en dan een veerpootbrug erbij
ziet er wel hip uit zo'n luchtfilter en dan een veerpootbrug erbij

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-05-2007 10:29 #668535
door V300 register
Nee is te koop bij de DCN. Heb hem wel zelf gespoten (net als de rest).
Heb nu een slang vanachter de radiateur naar het filter maar dat werkt ook niet echt.
Heb nu een slang vanachter de radiateur naar het filter maar dat werkt ook niet echt.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-05-2007 10:33 #668539
door V300 register
de dcn? wat is de dcn?

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-05-2007 10:40 #668545
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Het is waar van dat luchtfilterhuis
Daf Club Nederland!!!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-05-2007 11:01 #668559
door V300 register
Ziet er erg stoer uit, zijn die veerpootbruggen nog gwn leverbaar. En wat kost zoiets?? Wou het ook al een tijdje op de 360, maar daar was echt maar weinig plek
.
Het filter twijfel ik over, klinkt als veel problemen en maar weinig winst. Stoppen op de snelweg bijvoorbeeld!?!?! En dan... hij nodigt wel uit tot zo'n foute hoodscoope

Het filter twijfel ik over, klinkt als veel problemen en maar weinig winst. Stoppen op de snelweg bijvoorbeeld!?!?! En dan... hij nodigt wel uit tot zo'n foute hoodscoope

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-05-2007 11:02 #668560
door V300 register
haha oww, *ziet nu pas dat het een dafje is*

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-05-2007 11:39 #668564
door V300 register
Veerpootbrug was iets van 60 tot 80 euro. Gekocht bij de DCN inderdaad.
Denk niet dat die op de 300 serie past want die is breder als ik me niet vergis.
Ik had eerst een CAI naar het openluchtfilter lopen, dat is leuk voor in de zomer.
Krijgt hij een beetje geforceerde lucht erin geblazen. Echter, als de carburateur dicht is gaat de lucht er net zo vrolijk aan de achterkant van het filter weer uit. Een echte geforceerde luchtslang/happer heb ik dus niet.
Een foute hoodscoop zal dus alleen maar meer problemen geven (met bijv regen), tenzij je een (plastic) bak rond het filter maakt.
En als je die bak hebt kun je ook weer een zomer/winter gebeuren erin bouwen waardoor je gelijk het probleem van de rijk lopen verhelpt
Denk niet dat die op de 300 serie past want die is breder als ik me niet vergis.
Ik had eerst een CAI naar het openluchtfilter lopen, dat is leuk voor in de zomer.
Krijgt hij een beetje geforceerde lucht erin geblazen. Echter, als de carburateur dicht is gaat de lucht er net zo vrolijk aan de achterkant van het filter weer uit. Een echte geforceerde luchtslang/happer heb ik dus niet.
Een foute hoodscoop zal dus alleen maar meer problemen geven (met bijv regen), tenzij je een (plastic) bak rond het filter maakt.
En als je die bak hebt kun je ook weer een zomer/winter gebeuren erin bouwen waardoor je gelijk het probleem van de rijk lopen verhelpt

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-05-2007 17:21 #668610
door V300 register
Mijn open luchtfilter is besteld, ook een K&N RC-9000. Ben beniewd naar het geluid eerlijk gezegd, dat scheelde bij de 360 zo mega veel!
Zijn er nog andere dingen of slangetjes waar ik op moet letten bij montage, of is het gewoon filterhuis eraf. En het glimmende ding erop schroeven??
Wat prestaties betreft, achja. Snel is ie toch al niet om mee te beginnen, dus ik ga ook niet proberen om het apparaat snel te maken. Bovendien is de wegligging daar ook niet naar.
Zijn er nog andere dingen of slangetjes waar ik op moet letten bij montage, of is het gewoon filterhuis eraf. En het glimmende ding erop schroeven??
Wat prestaties betreft, achja. Snel is ie toch al niet om mee te beginnen, dus ik ga ook niet proberen om het apparaat snel te maken. Bovendien is de wegligging daar ook niet naar.

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-05-2007 20:36 #668645
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Het is waar van dat luchtfilterhuis
Geld zat ineens?
Moderators: Mark Smeets