Remlampje + olielampje tegelijk
- 16673-dummy
- Nieuw lid
- 

AvdAkker;172858 schreef : wat je dan als eerste controleert is of je remblokken voor nog dik genoeg zijn, of je achter evt lekkage hebt bij de wielremcylinders en of de achterste voeringen nog dik genoeg zijn.
en ga dus niet zomaar meteen wat bijvullen, want als je dan een keer je blokken vervangt heb je veel te veel remvloeistof!!
goh, toch erg handig, zo'n remmencursus

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- 

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
- 

- V300 register
- Verbannen
- 

Ruben: wat voor remvloeistof zit erin? want dan kan ik iig goed bijvullen of mijn remmen checken. Ik heb dus dat m'n lampje gaat branden als ik hard optrek. Vloeistof niveau is neit meer max, maar wel ver boven min. m'n blokken zagen er de laatste keer nog goed uit. Heb ook geen lekkage - voor zover ik kon zien -
Help?!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
- 

Als je nu zomaar gaat bijvullen en je gaat bijv. in mei remdelen vervangen, heb je waarschijnlijk teveel remvloeistof en da's niet goed.
Misschien gelijk een goede gelegenheid om de remvloeistof te verversen?
- V300 register
- Verbannen
- 

is het heeeel erg nu dat ik doorrij? ik ga volgende week uitgebreid onderhoud aan m'n auto verrichten.
Wat zijn de vermoedes?
- V300 register
- Verbannen
- 

- 16673-dummy
- Nieuw lid
- 

flyhart;172904 schreef : Het pedaal zakt inderdaad heel langzaam weg. Ik kan de trommels er wel afhalen, maar kan niet goed beoordelen wat de staat hiervan zou moeten zijn..
is het heeeel erg nu dat ik doorrij? ik ga volgende week uitgebreid onderhoud aan m'n auto verrichten.
Wat zijn de vermoedes?
Haal de trommel van een van de wielen er eerst maar eens af, maak even een foto en post die hier. Dan trommel er weer op etc. en dan de andere kant, ook even een foto van maken.
Misschien zijn je remcilinders lek. Misschien moet je ook de voeringen vervangen.
- V300 register
- Verbannen
- 

mocht 't kapoet/lek/aanvervanging toe zijn? kwanta kosta senjorieta?
- 16673-dummy
- Nieuw lid
- 

Remvoeringen voor een 2-liter heeft www.dafhobby.nl nog wel, mocht er remvloeistof op de jouwe geraakt zijn.