Cruise Control
- V300 register
- Verbannen
-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
zo'n schuifje voelt echt aan als behelpen, tov de 'dedicated' cruisecontrol pook
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
dit is natuurlijk d? oplossing voor alle 3-series met een VDO tellerunit.... was dit even vergeten!
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Bij deze dus mijn grote dank aan iedereen die heeft meegedacht!
En nu? Zodra de stufi en het salaris binnen is de benodigde sensor en boutjes bestellen bij VW! Dat is nog mooier natuurlijk.
Wat betreft de bediening: bij dit setje zat al een hendel, zal er wel eens een foto van maken. Een zwarte met alle benodigde knoppen. Heb hem onder de richtingaanwijzer zitten, de bevestiging naast de choke. Ik kreeg er een afdekkap bij, waar het gat al in zat. M'n eigen is dus nog helemaal heel:) Als ik er nog eens op een leuke manier aan kan komen, ga ik knutselen met een 240 hendel...
- V300 register
- Verbannen
-
Doeke Dobma;68787 schreef : Het werkt! De gele draad voor het toerentalsignaal bevestigd aan de grijze op de renix en met een tie-rip de servokabel geborgd. Even afstellen op het puls signaal en voila, het werkt. En inderdaad, hij pakt de snelheid snel op. Echt super!
Bij deze dus mijn grote dank aan iedereen die heeft meegedacht!
En nu? Zodra de stufi en het salaris binnen is de benodigde sensor en boutjes bestellen bij VW! Dat is nog mooier natuurlijk.
Wat betreft de bediening: bij dit setje zat al een hendel, zal er wel eens een foto van maken. Een zwarte met alle benodigde knoppen. Heb hem onder de richtingaanwijzer zitten, de bevestiging naast de choke. Ik kreeg er een afdekkap bij, waar het gat al in zat. M'n eigen is dus nog helemaal heel:) Als ik er nog eens op een leuke manier aan kan komen, ga ik knutselen met een 240 hendel...
Topic-kick! Doeke, heb je wat foto's van hoe het er nu uitziet?
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

forum.volvo300club.nl/showthread.php?t=3643
het eerste bericht bevat al een cruise control, verderop de eerste pagina komt er nog een zooi onderdelen bij.
Overigens moet ik nog steeds 1 of 2 nieuwe hendeltjes zien te scoren om dit spul netjes te kunnen wegbouwen in een volvo cq daf
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Dutchie;177105 schreef : Topic-kick! Doeke, heb je wat foto's van hoe het er nu uitziet?
Poeh, wat een toeval dat ik dit topic lees! Wellicht heb ik er wel foto's van, van de week zal ik even op zoek gaan. Ik vond het een prima werkend systeem. Worden nog steeds nieuw verkocht.
- V300 register
- Verbannen
-