kortsluiting 340 vario

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-07-2008 09:57 #720618 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic kortsluiting 340 vario
Wie wil de volvo 340, voor 50 euro onkosten ofzo...
Hij rijdt niet meer, heeft verder nauwelijks roest en zeer weinig kms op de teller.
Apk is vorige week afgelopen, ik zaterdag op vakantie en heb geen terrein om hem te stallen. Ik heb al een Mercedes 406 camper van 30 jaar oud dus heb eigenlijk iets te veel klusautos....

Der is dus electra probleem en als dat gefixed is dan heb je gewoon perfecte auto die makkelijk apk doorkomt.

Mocht je interesse hebben dan kunnen we hem tot vrijdag overschrijven...ophalen mag dan ook later, hij staat op parkeerterrein weggestopt in woonwijk in de bilt.

Mochtje interesse hebben... Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Check mijn mail om de 15 min ongeveer hehe :)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-07-2008 10:08 #720619 door V300 register

Niet geregistreerd;63336 schreef : Wie wil de volvo 340, voor 50 euro onkosten ofzo...
Hij rijdt niet meer, heeft verder nauwelijks roest en zeer weinig kms op de teller.
Apk is vorige week afgelopen, ik zaterdag op vakantie en heb geen terrein om hem te stallen. Ik heb al een Mercedes 406 camper van 30 jaar oud dus heb eigenlijk iets te veel klusautos....

Der is dus electra probleem en als dat gefixed is dan heb je gewoon perfecte auto die makkelijk apk doorkomt.

Mocht je interesse hebben dan kunnen we hem tot vrijdag overschrijven...ophalen mag dan ook later, hij staat op parkeerterrein weggestopt in woonwijk in de bilt.

Mochtje interesse hebben... Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Check mijn mail om de 15 min ongeveer hehe :)

Als je hem niet kwijt raak doe dan iedergeval de volvo schorsen anders dikke kans dat je bij thuiskomst een boete op de mat hebt liggen wegens te laat keuren enzo. Een geschorste auto mag ook niet op de openbare weg dus flink verstoppen dus.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-07-2008 11:57 #720627 door V300 register
valt mee; 2 of 3 weken over tijd is geen punt. ga je schorsen MOET die op eigen terrein staan.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-07-2008 12:55 #720630 door V300 register
ideetje voor een verrassingsvario?

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-07-2008 14:02 #720633 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic kortsluiting 340 vario
Goed plan! (hou je hem deze keer dan heel?) :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-07-2008 15:43 #720635 door V300 register
alleen.. mja vrijdag m?et wel lukken opzich. Maar dan moet ik de vario voor vrijdag vrijwaren en ergens kwijt kunnen ?n wellicht demonteren? kan wel aardig wat onderdelen hier bewaren..

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC