Centrale deurvergrendeling inbouwen
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
maar idd, die zijn uni dus of het past is maar de vraag
ik heb ook gekeken, t lijkt niet zo moeilijk.
maar ik denk dat wouter dit zo zonder een boek na te slaan kan vertellen?
en nee ik spam niet... ik heb gewoon te veel vrije tijd..zoals anderen....ej dutch!
- V300 register
- Verbannen
-
KonradW;19880 schreef : en nee ik spam niet... ik heb gewoon te veel vrije tijd..zoals anderen....ej dutch!
LoL
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
het is een vrij recht toe recht aan principe.
je moet gewoon bekabeling trekken, langs die speakerkabels, en die in de middenconsole met een mooie schakelaar bevestigen, en vanaf daar een massa zoeken en een van de kabels gezekerd maken.
- V300 register
- Verbannen
-

Maar de rest van wat je zegt klopt denk ik wel. Wat je gewoon moet doen, is de deurbekleding eraf halen, en kijken wat je tegenkomt. En dan maar draden trekken enzo
- V300 register
- Verbannen
-
Het zit namelijk zo: je bestuurderskant heeft 4 draden, bijrijderskant maar 2.
Draadkleuren komen overeen.
Zo kan je uitvogelen op welke twee draden spanning moet komen en welke twee je door moet verbinden.
Mijn set ligt bij mijn ouders, dus ik kan het even niet exact voor je nazoeken.
- V300 register
- Verbannen
-
verder lopen er vanuit de doorvoeren bij de voordeuren aan iedere kant 2 draadjes naar de B-stijl, dat zijn dus de doorvoeren voor de achterdeuren.
in het stukje draadboom in het dashboard zitten nog 2 draden die verder lopen dan het midden, die verbinden de linker kant met de rechter.
de bestuurdersdeur is de enige die het systeem kan aansturen.
het jammere is dat je met bijv. een afstands bediening setje, als je dat op het standaard systeem aansluit, alle 3 de deuren kunt aansturen, behalve de bestuurdersdeur....
- V300 register
- Verbannen
-
maar dan nog, een knop op het middenconsole.. das handig om tijdens het rijden de deur dicht te gooien, veiligheid, en een flauw grap af en toe
- V300 register
- Verbannen
-
Aan de motortjes zelf heb je niks, je hebt er een schakelunit bij nodig.
je hebt 4 of 5 draadsmotoren en 2 draads motoren.
de 5 draadsmotoren zijn er 2 voor het motortje en 3of 2 draden zitten op een ingebouwde schakelaar, deze geeft de stand door aan de schakelunit, omhoog of omlaag. wanneer dit schakelaartje contact maakt b.v. deur open, wordt door de unit de spanning onderbroken naar het motortje toe.
Doe je dit er niet tussen heb je maar heel kort plezier van deze motortjes want dan branden ze heel snel door. aan die unit kan je dan ook nog een afstand bediening aan koppelen.
Als het originele vergrendelings motoren zijn kan ik wel eens zoeken of ik het schema daarvoor heb.