Stoelverwarming
- V300 register
- Verbannen
-
Wel jezelf er eerst even van vergewissen dat die verwarming het ook nog echt doet, anders zit je straks aan de 50A en een brandende stoel! Heeft de zekering helemaal geen nut meer gehad.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
de originele draadboom loopt vanaf het midden van het dashboard naar het paneel tussen de voorstoelen;
de schakelaars die daarin zitten sturen een relais aan. de stuurstroom komt vanaf het contactslot, via zekering 5 (er is een kant en klare aansluiting aanwezig onder het dashboard)
het relais schakelt direct vanaf de accu via een aparte zekering van 8 ampere de spanning naar de temperatuurschakelaar in de voorstoel.
groetjes Wouter
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
(Bericht gewijzigd door setsunakaede op 07 december 2004)
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
antiekeradio;4440 schreef : heb even in de technische documentatie gekeken.
de originele draadboom loopt vanaf het midden van het dashboard naar het paneel tussen de voorstoelen;
de schakelaars die daarin zitten sturen een relais aan. de stuurstroom komt vanaf het contactslot, via zekering 5 (er is een kant en klare aansluiting aanwezig onder het dashboard)
het relais schakelt direct vanaf de accu via een aparte zekering van 8 ampere de spanning naar de temperatuurschakelaar in de voorstoel.
groetjes Wouter
Een gigantische topic-kick, dit...
M'n 345 heeft nog het oude interieur, maar wel stoelverwarming (automatisch, dus zonder knopjes). Deze werkt niet meer. Bij mij loopt de bedrading anders?
Hoe zit dit systeem in elkaar?
Ja, in 1981 hadden ze al stoelverwarming :+
- Mark Smeets
- Moderator
-
En is dat wel verstandig, of droogd het leer dan erg snel uit? (lijkt mij van wel..)
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Lijkt me geen probleem trouwens, de 850's hier hebben ook stoelverwarming i.c.m. leer.
- Mark Smeets
- Moderator
-
nu nog iemand die Joost zijn vraag beantwoord...
Volgens mij weet Doeke het antwoord, hij had ook 'zelf regelende' stoelverwarming (en hij heeft de auto helemaal gestript met de restauratie)
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-