Centenbakkie
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
damn.... Hoe kom je van een volgepekt bakje bij gebakken zeemeeuw zeg.... Tijd om weer ontopic te gaan
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Die dropmarinade is zeker het proberen waard. Misschien dat Wim deze kan verzorgen. Die zal toch inmiddels wel ervaring hebben.
Ik ben benieuwd of het Wim inmiddels gelukt is. 1 van bovenstaande methodes moet toch effectief zijn?
- V300 register
- Verbannen
-
Erik;156733 schreef : Lijkt me ook wel lekker, die zeemeeuw. Misschien iets om als clubuitje te doen: Zeemeeuwjagen en dan lekker BBQ?n. Hoe maak je zo'n vogel eigenlijk het makkelijkst schoon.
Die dropmarinade is zeker het proberen waard. Misschien dat Wim deze kan verzorgen. Die zal toch inmiddels wel ervaring hebben.
Ik ben benieuwd of het Wim inmiddels gelukt is. 1 van bovenstaande methodes moet toch effectief zijn?
Zeemeeuw moet je nou net niet gaan eten, weet je wat die beesten allemaal vreten... Juistem, ALLES... Dat zijn de grootste bacterie/ziektendragers na rioolratten... Van strond tot plastic, ze vreten het allemaal...
Geen haar op mijn hoofd dat er dus aan denkt om dat om de BBQ te leggen en op te eten.
:barf::barf:
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Een schot hagel van dichtbij van achter naar voren (tegen de groeirichting van de veren in dus). Dan zit er geen veertje meer aan...Erik;156733 schreef : Hoe maak je zo'n vogel eigenlijk het makkelijkst schoon.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Zeemeeuwjagen zie ik wel zitten inderdaad! Ik opteer voor iets met korte lopen en veel hagelErik;156733 schreef : Lijkt me ook wel lekker, die zeemeeuw. Misschien iets om als clubuitje te doen: Zeemeeuwjagen en dan lekker BBQ?n. Hoe maak je zo'n vogel eigenlijk het makkelijkst schoon.

Overigens zijn duiven nog erger dan meeuwen, Karsten. Duiven worden ook wel vliegende ratten genoemd door iedereen die verstandig genoeg is om ze g??n eten te geven.
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-