Gordel Volvo 340 5 deurs
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
vind het een normale prijs 25 voor een complete gordelset in goede conditie.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
punkazz;133388 schreef : Als men dat verschil niet kan missen, is het misschien beter om geen auto te bezitten.
Amen. :y:
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Er zijn slopers waar je alles voor een tientje mee mag nemen, wat het ook is, maar er zijn er ook zat die overal de hoofdprijs voor vragen...
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Jammer genoeg weet ik niet meer waar ik de set gelaten heb. Ik had 'm zelf niet nodig namelijk.
- V300 register
- Verbannen
-
Het ging maar om een gordel links.Bovendien dacht ik als 340 volvo rijder hier onderling elkaar hielp:nono: dus.Maar ben reeds voorzien.:y:Bodejodel;133415 schreef : Ik zei dat het voor een complete set een koopje was, en dat is ook zo. Voor 1 enkele gordel is het nog steeds een prima prijs.
Er zijn slopers waar je alles voor een tientje mee mag nemen, wat het ook is, maar er zijn er ook zat die overal de hoofdprijs voor vragen...
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik heb wel eens een gordel laten liggen bij een sloper omdat hij er 100 euro voor vroeg... D?t is pas duur...

Vaak is het goedkoper om een hele auto te kopen voor demontage dan om een paar losse onderdelen te kopen. Je moet dan alleen wel de ruimte hebben om de auto te demonteren.