Gordel Volvo 340 5 deurs
- V300 register
- Verbannen
-
Voor een hele set al helemaal niet. Gordels zijn echt JE veiligheid.. dus erg belangrijk denk ik.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Hoi het is niet de advertentie van William,maar heb net een 340 voor de sloop gekocht dus een schuur vol onderdelen voor ?75,00Vermilion;133241 schreef : Als je de advertentie van William bedoelt, deze , dan is het 25 voor een gehele set voor een driedeurs, dat vind ik dan nog meevallen
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-

- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
340opperdoes;133334 schreef : Hoi het is niet de advertentie van William,maar heb net een 340 voor de sloop gekocht dus een schuur vol onderdelen voor ?75,00
Ik was degene die 25 euro vroeg voor een mooie goede gordel. Zoals jullie weten geef ik alleen maar korting aan clubleden.
Daarnaast zit ik te springen om een prijslijst met acceptabele prijzen. Je zou zeggen dat ik dat zelf kan opstellen, no way. Ik heb eigenlijk zeer weinig met geld, maar ik moet er wel van leven. Waardering in geld van artikelen is zo relatief voor mij en ondersgeschikt aan werkelijk iets willen doen voor maatschappij en mens. Verschillen inkomen, rijkdom en welvaart heeft de afgelopen eeuwen allerminst geleid tot minder politie, speciale eenheden, oorlogen, minder politiek gesteggel/gemanoevreer en gelijke kansen. Mijn intentie was niet om heer Opperdoes teleur te stellen. Ik zie nu in dat ik met 25 euro een te hoge prijs heb gevraagd. Blijft moeilijk.
Mijn voorstel is om op het forum een beveiligd topic prijzenlijst aan te maken voor de leden, zodat dat als richtpunt genomen kan worden. 1 x in het kwartaal aanpassen, omdat sommige artikelen zeldzamer worden en daardoor een hogere waardering van degenen die het willen hebben en vooral koesteren kunnen krijgen. Overigens geld bij vooral meer dat het onderdeel gegarandeerd goed gebruikt wordt. Bijvoorbeeld een 360 achteras voor een drifter oid: never, no way. Dat is voor mij hetzelfde als Paleis het Loo of kasteel Waardenburg als place voor reality-brandoefeningen te gebruiken.
Die paar auto's, paleizen, kastelen oid. moet je waarderen en koesteren.
- V300 register
- Verbannen
-