Open hoofdsteunen, hoesjes met kussentjes?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
26-09-2010 16:56 #849175 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Open hoofdsteunen, hoesjes met kussentjes?
Ik denk gelijk aan een opgevulde panty, kan in de kleur die je wil en je kunt m over de 'wasrekjes' vast maken, zie je niet meer dat t een panty is. Als je niets anders kunt krijgen en /of geen geld hebt zou het een optie kunnen zijn.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
26-09-2010 17:11 #849177 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Open hoofdsteunen, hoesjes met kussentjes?

Dutchie;156660 schreef : Hoeveel geweld heb je daar ongeveer voor nodig? :no_comment: Ik probeer een paar GL-hoofdsteunen los te krijgen van de stoelen, maar ben ook bang dat ik het sloop. Zitten ze niet ergens mee vast binnen in de stoel?

Volgens mij moet je, door de rugleuning heen, van achteren een klem los duwen om ze eruit te krijgen. Zo zit het bij de 7's in elk geval en ik gok dat het bij de 3'tjes ook zo zit.

boomroosvis;156669 schreef : Ik denk gelijk aan een opgevulde panty, kan in de kleur die je wil en je kunt m over de 'wasrekjes' vast maken, zie je niet meer dat t een panty is. Als je niets anders kunt krijgen en /of geen geld hebt zou het een optie kunnen zijn.

We hebben 1 kussentje en die voldoet. (Tabitha slaapt wel eens in de auto, voor mij niet handig zo achter het stuur) Ik zou er toch graag ooit nog 1 (of 3, 2 voor Streepje) bij willen hebben. Het budget is helaas voorlopig even minimaal voor dergelijke extra'tjes.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-09-2010 22:17 #849207 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Open hoofdsteunen, hoesjes met kussentjes?
Ik heb 4 hoofdsteunen van voorstoelen losgemaakt en dat heb ik gedaan met de bekleding er volledig van af en dan nog braken 3 van de 8 de klemmen af. Dit zijn zeer stijve kunststof clips die duidelijk gemaakt zijn om vast te gaan en nooit meer los. Als je geluk hebt is het kunststof stevig genoeg en overleeft de klem het gepeuter met een schroevendraaier.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
26-09-2010 22:20 #849209 door V300 register
Ow, laat maar dan. Zo belangrijk vind ik hoofdsteunkussentjes niet :D

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-09-2010 22:55 #849211 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Open hoofdsteunen, hoesjes met kussentjes?
Ze breken nog wel eens af, je moet veel geduld hebben en rustig de tijd ervoor nemen.

Een doek is ook handig om in je mond te proppen als je de verkeerde woordkeuze wilt gaan roepen

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
29-09-2010 20:38 #849398 door V300 register
Er is een reden dat wij die hoesjes met kussentjes zoeken. ;D

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC