Open hoofdsteunen, hoesjes met kussentjes?
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Dutchie;156660 schreef : Hoeveel geweld heb je daar ongeveer voor nodig? :no_comment: Ik probeer een paar GL-hoofdsteunen los te krijgen van de stoelen, maar ben ook bang dat ik het sloop. Zitten ze niet ergens mee vast binnen in de stoel?
Volgens mij moet je, door de rugleuning heen, van achteren een klem los duwen om ze eruit te krijgen. Zo zit het bij de 7's in elk geval en ik gok dat het bij de 3'tjes ook zo zit.
boomroosvis;156669 schreef : Ik denk gelijk aan een opgevulde panty, kan in de kleur die je wil en je kunt m over de 'wasrekjes' vast maken, zie je niet meer dat t een panty is. Als je niets anders kunt krijgen en /of geen geld hebt zou het een optie kunnen zijn.
We hebben 1 kussentje en die voldoet. (Tabitha slaapt wel eens in de auto, voor mij niet handig zo achter het stuur) Ik zou er toch graag ooit nog 1 (of 3, 2 voor Streepje) bij willen hebben. Het budget is helaas voorlopig even minimaal voor dergelijke extra'tjes.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-

- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Een doek is ook handig om in je mond te proppen als je de verkeerde woordkeuze wilt gaan roepen
- V300 register
- Verbannen
-