leren achterbank
- V300 register
- Verbannen
-
De achterbank is zo omgebouwd. Achterplaat er uit en een nieuwe er in. De voorstoelen is lastiger omdat je het klapmechanisme over moet zetten, en daar is denk ik best veel werk aan.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
2 hele grote speakers, dus dat zal het probleem niet zijn.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Althans, dat zou ik doen denk ik

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Kwestie van het omwisselen van de achterplaat van de rugleuningen. Schijnt redelijk eenvoudig te doen zijn.Erik;59911 schreef : Het klapmechanisme overzetten is denk ik "a hell of a job". Ik zou daar zelf niet aan beginnen. Ik zou een andere oplossing kiezen om een klapmechanisme er op te krijgen.
Als het goed is heb je dan ook meteen 2 lederen hoofdsteunen achterin.
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Voorstoelen is inderdaad een pittig klusje.
Die bekleding zit erg vervelend vast...
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Bodejodel;59915 schreef : Kwestie van het omwisselen van de achterplaat van de rugleuningen. Schijnt redelijk eenvoudig te doen zijn.
Als het goed is heb je dan ook meteen 2 lederen hoofdsteunen achterin.
jep ook de achterbank heeft hoofdsteunen.
ik ga ervoor om de boel om te bouwen, ik leg als ik eraan begin gelijk 50? bekabeling in voor de versterkers achterin, hierop maak ik eerst de kist onder m'n achterbank luchtdicht zodat die 2 10 inch woofers veeel en veeeeel beter gaan klinken. dan een beugeltje om de achterbank op z'n plek te houden en dan ken die leren bank daar zo in ploffen! dat die achterbank afgeronde hoeken heeft maakt me dan niet uit, misschien kan ik heir dan weer een kistje maken die die ronding meeloopt en hier op z'n beurt wat neon verlichting/ tweeters plaatsen, wie weet..
hierna rugleuning achterbank ombouwen en dan aan de voorstoelen beginnen, ik ga proberen om het klapmechanisme van de std stoelen over te zetten. misschien is het mogelijk om het leer van de leren stoelen af te halen en over mijn eigen stoelen heen te trekken, of het klapmechanisme van mn eigen stoelen ombouwen naar die in de leren stoelen... dat moet ik nog zien als ik de stoelen heb