leren achterbank
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
setsunakaede;58821 schreef : Waar het hart van vol is laat je de mond van overstromen?
Sssssst... ik zit ook bij de AA club :crock:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Bij de Dafclub zit iemand die Nonnenkapjes bekleed voor zijn (betaalde) hobby, Inclusief al die originele naadjes in de zitting en leuning.Pistonpen paultje;58829 schreef : Ja, dat is ook n goeie optie inderdaad. Voor mij geen optie, omdat je zo'n nonnekapstoel niet ff nabouwd met alle naadjes enzo.
Maar n achterbank is goed te doen ! Ik heb mn brommerzadeltjes ook altijd zelf bekleed. Kost n middagje. Maar is leuk werk, en het resultaat is prima meestal
In stof kostte het destijds 150 GULDEN voor 2 stoeltjes als ik het me goed herrinner.
De prijs voor leer is dan misschien ook nog wel interessant...
Ik stuur je zijn telefoonnummer wel even in een PB.
- V300 register
- Verbannen
-
Arjooooo dit moet jij hebben~!
En Jeroen, thnx voor de tip. naar die beste man ga ik naar toe. Blijkbaar heeft die man een echte naam op gebouwd met die stoeltjes. Want iedereen wijst me direct naar hem:D
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Probeer een bedrijf in Duitsland of Belgie te vinden.

- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Als extra mogelijkheid zou je zelf een geprepareerde dierenhuid kunnen kopen. Dit kan met of zonder kop. Deze kun je dan met klitteband vastmaken. Voordeel is dat dit mooi stevig leer is. Er is keuze uit huid met of zonder haren.
- V300 register
- Verbannen
-
Pistonpen paultje;58847 schreef : auto-diversen.marktplaats.nl/onderdelen-...-interieur-leer.html
En Jeroen, thnx voor de tip. naar die beste man ga ik naar toe. Blijkbaar heeft die man een echte naam op gebouwd met die stoeltjes. Want iedereen wijst me direct naar hem:D
Die heb ik vanmiddag gekocht, ga ik eind van de week ophalen

- V300 register
- Verbannen
-
Pistonpen paultje;58847 schreef : auto-diversen.marktplaats.nl/onderdelen-...-interieur-leer.html
en de naam is; Henk Coolen. toch? :yeah:
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Jos360;58876 schreef : Die heb ik vanmiddag gekocht, ga ik eind van de week ophalen
hea verdorie:grr:, nee hoor jos ik gun 't je van harte! er komt voor mij wel een keer een leren achterbankje, op dit moment staan er zoveeel dingen op de planning, weet eigenlijk van ellende niet waar ik moet beginnen..