Kachelblok lek...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-05-2008 18:51 #710298
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Kachelblok lek...
Had die hem dus net zo goed gewoon op koud kunnen laten staan... Of lekt dat toch altijd een beetje?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-05-2008 19:23 #710303
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Kachelblok lek...
Handschoenkastje uitbouwen, voor in motorkap kachelunit uitbouwen, waterslangen los, doorvoerrubbers in schutbord terugduwen, vier schroeven voor in motorkap los, links en rechts regelkabeltjes los, luchtpijpen los, bovenin (en dat is het enige lastige shroeven/bouten los en dan aan de passagierskant er uit halen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-05-2008 00:20 #710355
door V300 register
Ik ga het proberen voor die jongen op zijn risico. ) Wat dus ook in houd dat ik er geen geld voor vraag.... Maar als het dan niet lukt jammer maar helaas is....
Het is overigens niet mijn eigen auto die staat binnen in de garage nog steeds en heeft de laaste maanden niet meer gelopen... (wat iets anders is dan stuk haha)
Het is overigens niet mijn eigen auto die staat binnen in de garage nog steeds en heeft de laaste maanden niet meer gelopen... (wat iets anders is dan stuk haha)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-05-2008 01:43 #710362
door V300 register
via de retourslang komt toch de systeemdruk op de kachelradiator.
een lekkage blijft dus lekken, maar het gaat alleen stomen als je ook heet water er doorheen laat lopen. (vaak wordt door de warmte de lekkage ook erger)
een lekkage blijft dus lekken, maar het gaat alleen stomen als je ook heet water er doorheen laat lopen. (vaak wordt door de warmte de lekkage ook erger)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-05-2008 14:13 #710397
door V300 register
He bedankt Erik met jouw gebruiksaanwijzing ging het wel...
En met mn eigen auto had ik het niet gedaan haha.. Teminste niet als ik het nog nooit gedaan heb. En ik heb er 50 euro voor gehad! Niet omgevraagd overigens maar dat kreeg ik zo maar! En tja, ik ben dan niet iemand die ze terug geeft... Maar als die niks geven had ook goed! Voor het zelfde geld had ik de boel gemold weet jij veel....
Was er wel 2.5 uur mee bezig. Oke dat kan vast veel en veel sneller maar voor de eerste keer....
En met mn eigen auto had ik het niet gedaan haha.. Teminste niet als ik het nog nooit gedaan heb. En ik heb er 50 euro voor gehad! Niet omgevraagd overigens maar dat kreeg ik zo maar! En tja, ik ben dan niet iemand die ze terug geeft... Maar als die niks geven had ook goed! Voor het zelfde geld had ik de boel gemold weet jij veel....
Was er wel 2.5 uur mee bezig. Oke dat kan vast veel en veel sneller maar voor de eerste keer....
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-05-2008 14:58 #710399
door V300 register
Als je hem voor die 50 euro nou ook gelijk een stickertje en een flyertje van de club geeft :yeah:
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-05-2008 17:10 #710416
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Kachelblok lek...
Eerst zelf lid worden!

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-05-2008 17:53 #710424
door V300 register
Bedankt voor de tip.. Ik ben al lid van de ...club maar wou toen gelijke tijd hier lid van worden...
Maar toen kwam er ineens zoveel anwb, verzekering fiets, collegegeld ed dat ik dacht dat doe ik dan vorig jaar wel erbij...
Wellicht dat ik de ...club er volgend jaar gewoon uitgooi.
Niet dat ik verantwoording hoef af te leggen maar goed...
Maar toen kwam er ineens zoveel anwb, verzekering fiets, collegegeld ed dat ik dacht dat doe ik dan vorig jaar wel erbij...
Wellicht dat ik de ...club er volgend jaar gewoon uitgooi.
Niet dat ik verantwoording hoef af te leggen maar goed...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
19-05-2008 12:59 #711295
door V300 register
Ik stond gisteren voor de keuze om het kachelblok er uit te halen. En inderdaad ik heb het niet gedaan omdat ik dan het dashboard los moest halen. Op zich geen probleem want die had ik toch als los gehaald om de luchthuisslangen er uit te sleuren. Maar vanwege de kooi kreeg ik het dash niet echt los.
Daarnaast wist ik niet of ik hem om moest lussen of af moest doppen. Maar hier wordt dus gezegd af doppen?!
Volgend weekend maar eens aan de slag om dat blok alsnog er uit te slopen
Daarnaast wist ik niet of ik hem om moest lussen of af moest doppen. Maar hier wordt dus gezegd af doppen?!
Volgend weekend maar eens aan de slag om dat blok alsnog er uit te slopen

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
19-05-2008 15:14 #711313
door V300 register
omlussen zorgt voor een "kortsluiting" van je koelcircuit.
dus heet water wat niet door de radiator loopt, maar rechtstreeks terug de motor in gepompt wordt.
dat is niet goed...
dus heet water wat niet door de radiator loopt, maar rechtstreeks terug de motor in gepompt wordt.
dat is niet goed...
Moderators: Mark Smeets