Kachelblok lek...
- V300 register
- Verbannen
-
Is niet voor mij maar iemand anders had dat probleem met zn volvo... En gezien de marktwaarde en een lek kachelblok was het advies breng hem maar naar de sloop. Das natuurlijk tegen de doelstelling van de v300 club haha.
Zou ik er ook gewoon een slang tussen hangen, die dan dat kachelblok overslaat>?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
niet doorverbinden met een open verbinding, dan heb je een grote 'shunt' op je koelwatercircuit met als risico dat ie gaat warmlopen.
- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
De off-topic berichten zijn naar onderwerploos topic verplaatst.
Erik, kun jij in het kort uitleggen hoe je die binnenunit uit de auto krijgt zonder je halve dashboard te moeten slopen?
- V300 register
- Verbannen
-
Hij klonk nog wel lekker. Erg raar overigens want hij heeft 10 minuten zonder koelvloeistof gereden met dit weer... Ja of dat het langzaam aan weggelopen is. 10 munten zonder koeling lijkt me dat de motor dat niet overleefd....
Dat kachelblok ga ik er niet voor hem inzetten omdat ik dat nog nooit gedaan heb. Belangrijkste is dat die jongen nu veder kan. Erg raar dat mensen op je af komen trouwens van jij hebt ook zo,n auto.... Ik had ook zoiets kunnen hebben van ja en, maar ik dacht dat ding ziet er ng echt goed uit zonde om te slopen....
Hij zal er nu lijkt mij wel een nieuwe kachel in moeten. Ik heb gezegd dat het niet verplicht is (dat is het ook niet) maar wel erg handig. Zijn de kachels trouwens hetzelfde... Hij heeft een 88 er dus die zijn er nog zat. Maar ik heb een 84,er (die goed is hoor) maar ik zag wel dat de ventelatiemotor al anders was. Hoe zal dat zitten met de kachel dacht ik toen.... Maar goed het is voor mij toch niet van toepassing...
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Markvictor;54884 schreef : Overigens stoomt zoiets altijd als je binnen zit. Of is dat alleen bij grote lekkages? Is het trouwens ook gemaakt van koper?
nope, de koud/warm schuif sluit de voedende slang vanaf het blok af, draai je die schuif naar warm is de slang open en dan pas gaat de boel door de kachel heen stromen.