2x achterklep-veer houders gebroken (kogeltje op bout zeg maar)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-07-2008 18:50 #718178 door V300 register
Maar een beetje uitlatenboer kan dat wel probleemloos? Ik haat het als ie de lak van mijn chassis-plaat zou raken!
Heb je een goed tippie van goede uitlatenboer in breda of anders omstreken die het precies afhangt?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-07-2008 19:07 #718180 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic 2x achterklep-veer houders gebroken (kogeltje op bout zeg maar)
Ik heb kogeltjes liggen. Waarom heb ik altijd van die onnozele dingen liggen. Maar goed als je in buurt bent kun je ze komen afhalen.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-07-2008 21:16 #718191 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic 2x achterklep-veer houders gebroken (kogeltje op bout zeg maar)
die smoke achterlichten, is dat een op die manier verkregen unit of is dat zelf aan te passen? heb wel eens wat gelezen over een verf die de smoke look creert zonder het lichtbeeld aan te tasten??

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-07-2008 21:35 #718192 door V300 register
jup ik heb ook een set van die smoke achterlichten liggen op zolder
gewoon gespoten met een busje blacklight

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-07-2008 21:47 #718195 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic 2x achterklep-veer houders gebroken (kogeltje op bout zeg maar)

Ralphies;60777 schreef : Maar een beetje uitlatenboer kan dat wel probleemloos? Ik haat het als ie de lak van mijn chassis-plaat zou raken!
Heb je een goed tippie van goede uitlatenboer in breda of anders omstreken die het precies afhangt?

Ik ken geen uitlatenboeren. Er zal aan de uitlaat gelast moeten worden wil je de inlaat kant van een niet-originele uitlaat goed passend onder je 340 krijgen. De uitsparing voor de originele uitlaat zit vlak achter het einde van de bladveer, daarom zit er zo'n knullig knikje in de originele uitlaat. :uh-uhh:
Het mooiste is het om de nieuwe uitlaat langs die originele uitsparing naar buiten te laten steken, maar dit is vrijwel onmogelijk zonder ook nog eens aan de uitlaatkant te moeten lassen.
Andere optie is om de uitlaat gewoon zo laag te hangen dat hij onder die achterbalk uitsteekt. Niet de mooiste oplossing, maar het werkt.
Dan krijg je zo iets:

[img

[img

[img

Volgens mij kun je Erik wel blijmaken met zo'n lasklusje? Wel een goed uurtje rijden, maar de kans is groot dat je in zijn schatkamer nog meer leuke onderdelen vind...

AvdAkker;60791 schreef : die smoke achterlichten, is dat een op die manier verkregen unit of is dat zelf aan te passen? heb wel eens wat gelezen over een verf die de smoke look creert zonder het lichtbeeld aan te tasten??

Hier zit een laagje "verlichtingsverf" over.
Ik had ze gekocht voor op mijn 360, maar ik vond de donkere achterlichten niet mooi passen bij het donkergrijs. Op deze auto staat het al veel beter.
Custom achterlichten kun je volgens mij niet krijgen voor de 300, wel witte knipperlichten voor aan de voorkant.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-07-2008 22:49 #718208 door V300 register
Hee.... lijkt op mijn meegespoten tankdop??? :D

Ja die zal ik binnenkort eens eindelijk uit dashboardkastje halen, schiet me te binnen.

Ja zal nog eens brainstormen of ik idd zo'n sportuitlaat neem of toch gewoon org. einddempertje wat al 'ideaal' gevormd is (de mijne roest net voor einddemper en maakt ietsje zwaarder geluid toch vorig jaar).

Witte knipperlampen glaasjes voor, bestaan die voor de 340? dat klinkt leuk!
Zal eens googlen, is weer eens wat anders dan dat eeuwige oranje.

• Tim Schoutrop
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-07-2008 22:58 #718213 door Tim Schoutrop
sportuitlaat

Ik heb nog n sportuitlaat liggen, is van devil, komt van een niet volvo auto en is nog vrij nieuw. Het is wel een flink uitlaatje. Zal kijken of ik er nog een foto van kan vinden, mag weg voor weinig.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-07-2008 23:10 #718216 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic 2x achterklep-veer houders gebroken (kogeltje op bout zeg maar)
idd witte pinkers aan de voorzijde lijkt me ook wel geinig, zijn de knipperlichten in de voorbumper ook helder te krijgen?

ik denk dat smoke-look achterlichten ook wel goed staan op mijn (in de toekomst groen/zwarte) 340, bij deze nog een item op m'n to-do lijst! (wat overigens al aardig op het boek van sinterklaas begint te lijken!)

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-07-2008 10:09 #718236 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic 2x achterklep-veer houders gebroken (kogeltje op bout zeg maar)
Elke keer als je in je auto stapt voel je je toch sinterklaar? Altijd feest, en net zo rood als de meiter van de beste man! :)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-07-2008 11:08 #718255 door V300 register
Jeroen,

Weet jij dan ook waar die heldere pinkerts te krijgen zijn? Ik had begrepen dat dat een eenmalige serie was, en nu niet meer verkrijgbaar?

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC