Kilometerteller snelheidsmeter geeft niets aan

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-12-2004 16:59 #639318 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Kilometerteller snelheidsmeter geeft niets aan
hoi Maarten,
ja dat kan het moet er uit zien zoals op de foto
er zit in de naaf een meenemer daar moet de kabel goed inzitten als de kabel er niet vergenoeg in zit neemt ie de kabel niet mee.
als ik me goed herrinner kun je hem even losnemen en kijken of de binnenkabel er wel goed invalt
groeten,wim

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-12-2004 13:54 #639319 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Kilometerteller snelheidsmeter geeft niets aan
Nog maar een nieuwe kabel er in en wat denk je, het werkt (deze keer is de kabel langer en steekt zelfs deels uit in het wiel)

Hartelijk dank aan iedereen

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-02-2005 23:12 #639320 door V300 register
Maarten, vraagje, waar heb je een losse binnenkabel kunnen krijgen? Is dit gewoon in de handel ? En heb je verschillende exemplaren gehaald ?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-05-2007 16:32 #665550 door V300 register
Even weer een beetje leven in dit ouwe topic blazen :)

Bij het verwisselen van m'n oude klokkenset en een GLT-klokkenset is een stukje van de bajonetsluiting van de km-tellerkabel gebroken. Was tot nu toe niet zo vreselijk ernstig, hij gaf de goeie snelheid aan, maar hij bibberde wel wat. Maar sinds gistermiddag is ie overleden :(

Dus zoek ik een nieuw km-tellerkabel. Plus goeie bajonetaansluiting uiteraard. Heeft iemand enig idee waar je zoiets kan halen en wat het ongeveer moet kosten? Of moet ik naar een sloperij?

Voordeel van zo'n kapotte kabel is wel dat je gewoon kunt rijden, terwijl er geen kilometers bijkomen :D

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-05-2007 16:44 #665553 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Kilometerteller snelheidsmeter geeft niets aan
Dealer? Op de sloop heb je grote kans dat ie zo weer af breekt...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-05-2007 16:50 #665554 door V300 register
Daar was ik dus ook al bang voor. Maar heeft een dealer nog zo'n kabel denk je?

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-05-2007 16:52 #665556 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Kilometerteller snelheidsmeter geeft niets aan
Tijdens een sleuteldag bij Hooftman in Schoonhoven werd er nog een uit het magazijn getoverd. Goeie kans dat dat bij andere dealers ook nog kan...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-05-2007 16:52 #665557 door V300 register
Allrighty!! Ga ik even bellen c.q. langsrijden :)

Edit: Dank!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-05-2007 17:10 #665558 door V300 register
Hmm, zit nu al 20 minuten in het onderdelenboek te bladeren naar zo'n tellerkabel, maar heb geen idee onder welk kopje hij zou moeten staan... Iemand w?l een idee? :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-05-2007 20:33 #665573 door V300 register
Misschien gewoon bij de dealer langsgaan. Ze hebben een groot onderdelenboek, waar alles instaat. Anders zou je eventueel Boy Geenacker aan de Waterstraat kunnen proberen, al heeft die nauwelijks iets van de 300 serie.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC