Toerenteller 400 in 300
- Thomas de Wit (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-12-2004 14:39 #636842
door Thomas de Wit (GAST)
Beantwoord door Thomas de Wit (GAST) in topic Toerenteller 400 in 300
@ Thomas
In Rucphen hadden ze niks van jouw lijstje. Er stond alleen wat 340's die al ver kaal geplukt waren.
@Wouter
Ik heb een prachtig achterkleprubber van een 340 afgehaald, zag er nog als nieuw uit en niet gescheurd, dus die kans heb ik niet laten liggen.
Gasveren waren allemaal gaar. Die van jouw sloop 340 bleven nog wel open staan toch?
P.s. Ze wisten me te vertellen dat ik net een full of in ieder geval veel option 360 gle was misgelopen op de sloop. Ze hadden daar alleen de cilinderkop en lederen voorstoelen bewaard.
Gr Thomas
(Bericht gewijzigd door randomhero op 22 december 2004)
In Rucphen hadden ze niks van jouw lijstje. Er stond alleen wat 340's die al ver kaal geplukt waren.
@Wouter
Ik heb een prachtig achterkleprubber van een 340 afgehaald, zag er nog als nieuw uit en niet gescheurd, dus die kans heb ik niet laten liggen.
Gasveren waren allemaal gaar. Die van jouw sloop 340 bleven nog wel open staan toch?
P.s. Ze wisten me te vertellen dat ik net een full of in ieder geval veel option 360 gle was misgelopen op de sloop. Ze hadden daar alleen de cilinderkop en lederen voorstoelen bewaard.
Gr Thomas
(Bericht gewijzigd door randomhero op 22 december 2004)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-12-2004 21:28 #636843
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Toerenteller 400 in 300
nu het koud is dondert die klep ook naar beneden...
maar dat achterkleprubber heb ik dus vanmiddag gehaald :-) (zag net pas dat je vanmiddag op pad ging naar franken) Jeroen heeft ook interesse, dus ik blijf er niet mee zitten.
Groetjes Wouter
maar dat achterkleprubber heb ik dus vanmiddag gehaald :-) (zag net pas dat je vanmiddag op pad ging naar franken) Jeroen heeft ook interesse, dus ik blijf er niet mee zitten.
Groetjes Wouter
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-12-2004 22:59 #636844
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Toerenteller 400 in 300
Jaaaahhhh GIMME GIMME GIMME!!! ;-)
Ik kan het ook goed gebruieken, ik hoop dat je al een andere gevonden hebt!
Ik kan het ook goed gebruieken, ik hoop dat je al een andere gevonden hebt!

Moderators: Mark Smeets