Volvo 340DL Winter
- V300 register
- Verbannen
-
Kunnen we die jongen niet gewoon een keer gaan helpen met een paar man?
Ik heb hem even gescreend op Facebook, het neefje van Harm van onze club (ja dat doe ik :+) Volgens mij zeker iemand van goede wil, een potentieel liefhebber misschien zelfs, maar ook iemand die gewoon heel veel pech heeft gehad. Ik snap dat je als 18/19 jarige niet de kennis hebt om zoiets te repareren, en misschien niet het geld om het te laten repareren (zeker als een auto afgesleept moet worden) omdat zoiets gewoon 1000+ euro's kan gaan kosten bij een garagebedrijf. Verkopen kan dan al snel als noodzaak gezien worden.
Misschien dat hij openstaat voor hulp?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Liefst na 1 maart en op een zaterdag.
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
François;248823 schreef : Misschien de eigenaar contacteren en hem een voorstel doen?
Weet niet hoe handig hij is en wat hij met de auto wil.
Is inderdaad wel een speciale uitvoering en van 1986.
Daarmee valt hij in de overgangsregeling en bovendien nog met ruime APK.
En hem verwijzen naar dit topic.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Adaf55;248824 schreef : In Duitsland duikt er nog wel eens een arctic op die lijkt erg veel op dit model.
Pas op met de distributieriem je hebt twee verschillende met 1 tandje verschil afhankelijk
Van het bouwjaar en die riemen zijn minder gangbaar dan voor de 2 liter dus duurder.
Erik heeft er ooit 1 vervangen bij mijn voormalige 1.7 van bj 88 een redline en die rijdt nog steeds rond . Spanrollen ook vervangen .
Ik heb misschien nog wel de bumpersteunen die kokers indien die voor dit project benodigd zouden zijn echter niet in het wit.
Mvg
André
Ik heb de boel tot aan het randje vol staan en met werk ook. Het is mooi project.
- V300 register
- Verbannen
-
Hij staat open voor hulp en is zeer enthousiast, dus ik heb hem aangeboden dat ik mijn best ga doen. Aangezien ik zelf ook geen ervaring heb met het wisselen van een motorblok, maar wel de contacten heb hier de oproep. Alle hulp is welkom dus als er mensen zijn die een handje willen toesteken, graag!
Bij deze de eerste prioriteit, het motorblok:
-heeft iemand of weet iemand een betaalbare B172-motor te liggen?
-is er iemand die ooit met dit bijltje heeft gehakt, iemand die wil helpen het blok te wisselen?
(Een motortakel en sleutelplek kan ik regelen)
- V300 register
- Verbannen
-
Dus waar de auto nu staat, dat wordt onze sleutelplek
of regel je een auto-ambulance?
Hebben we de beschikking over het benodigde gereedschap?
Inventarisatie benodigde onderdelen, dus wat is allemaal stuk?
Pakkingen, klemmen, klein materiaal?
- V300 register
- Verbannen
-
Een inventarisatie van de nodige onderdelen heb ik (nog) niet, omdat afgaande op de reactie van Gerard, een ander motorblok wenselijk is. Dat lijkt struikelblok nummer 1 te zijn, want wie heeft zo'n ding nog liggen?
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-