Nette Volvo 340 GL 1989 voor onderdelen
- Steven340
-
- Nieuw lid
-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Steven340;248468 schreef : Niks voor jou Bart? Je hebt er net eentje verloren, heb je hierbij een nieuwe kans
Ik ga me eerst maar eens bezig houden met wat ik heb staan Steven. Eigenlijk wil ik de Millionaire dit jaar weer op de weg hebben.
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Er een trekhaak onder zit.
Wij al 6 auto's hebben, de ruimte is er wel. Maar als er een auto in een jaar tussen de apk in 78 km heeft gereden.
Anders was die op een ambulance achter de 244 gekomen en ook geschorst.
Maar voor de onderdelen blijf je altijd met het kenteken zitten.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Volvo 340 CVT;248485 schreef : Maar voor de onderdelen blijf je altijd met het kenteken zitten.
Dat is niet helemaal zo. Als je de auto simpelweg schorst wel, dat komt elk jaar terug. Je kunt 2 dingen doen: optie 1 is alles er af schroeven wat je wilt en het casco op laten halen door een sloper, optie 2 is de auto op papier exporteren en nooit ergens importeren.
De eerste optie is het makkelijkste, je belt een sloper en je legt het uit. Waarschijnlijk komen ze het casco gratis halen, en kun je dezelfde dag nog een vrijwaring ophalen. De tweede optie is brengt wat meer papierwerk mee, je moet naar een rdw-kantoor en kentekenplaten en kentekenbewijs gaan inleveren. De exportpapieren kun je vervolgens houden mocht je de auto toch nog eens gaan gebruiken of vernietigen als je de auto nooit meer wilt gebruiken.
De eerste optie heb ik zelf ooit gedaan met een Volvo 440, werkt perfect. Dat de 2e optie werkt heb ik van horen zeggen.
- V300 register
- Verbannen
-
Volvo 340 CVT;248486 schreef : Een van mijn vorige auto's met mijn huidige auto.
Cool! Een Beretta!
Was dit de versie met de V6? Hele leuke vlotte autootjes.
- V300 register
- Verbannen
-
Zo is ook een Golf 2 cabrio een Golf 3 2.0 GTI, en nog wel een aantal 309 205 Honda Civic uit begin 1980 geloof ik.
- V300 register
- Verbannen
-
Volvo 340 CVT;248489 schreef : Dat was een 3.1 V6 GT automaat inderdaad een Beretta.
Zo is ook een Golf 2 cabrio een Golf 3 2.0 GTI, en nog wel een aantal 309 205 Honda Civic uit begin 1980 geloof ik.
:pics:
Je hebt al vele leuke auto's gehad lees ik :y:
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
General Custom;248487 schreef : Dat is niet helemaal zo. Als je de auto simpelweg schorst wel, dat komt elk jaar terug. Je kunt 2 dingen doen: optie 1 is alles er af schroeven wat je wilt en het casco op laten halen door een sloper, optie 2 is de auto op papier exporteren en nooit ergens importeren.
De eerste optie is het makkelijkste, je belt een sloper en je legt het uit. Waarschijnlijk komen ze het casco gratis halen, en kun je dezelfde dag nog een vrijwaring ophalen. De tweede optie is brengt wat meer papierwerk mee, je moet naar een rdw-kantoor en kentekenplaten en kentekenbewijs gaan inleveren. De exportpapieren kun je vervolgens houden mocht je de auto toch nog eens gaan gebruiken of vernietigen als je de auto nooit meer wilt gebruiken.
De eerste optie heb ik zelf ooit gedaan met een Volvo 440, werkt perfect. Dat de 2e optie werkt heb ik van horen zeggen.
Kun je niet meer in eigen beheer slopen?
Vroeger slepen we de nummers uit de cross-auto's en stuurden we het op naar de RDW.
De restanten na de cross slepen we in stukken en ging naar de oud-ijzerboer, dan kon je er nog weer een paar kratten bier voor halen...