(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)
Iemand, koop dit!
- Robbert Jan
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-07-2017 20:48 #971713
door Robbert Jan
Ik ben sowieso enthousiast als men een exemplaar red ongeacht de staat en leeftijd.
Maar gelukkig zijn we allemaal verschillend van smaak en redden we telkens iets anders.
Ik heb enkel gezegd dat het niets voor mij is omdat ik eerder voor de exemplaren ga uit de periode voor 82 en geen plek heb.
Beantwoord door Robbert Jan in topic Iemand, koop dit!
powerflux;246323 schreef : Waarom is men enthousiast als een clublid een origineel wrak probeert te redden, maar niet als het om een gemodificeerd exemplaar gaat?
Ik ben sowieso enthousiast als men een exemplaar red ongeacht de staat en leeftijd.
Maar gelukkig zijn we allemaal verschillend van smaak en redden we telkens iets anders.
Ik heb enkel gezegd dat het niets voor mij is omdat ik eerder voor de exemplaren ga uit de periode voor 82 en geen plek heb.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
18-07-2017 11:19 #971744
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Iemand, koop dit!
Mijn ouders hebben ooit een 82'er 340 gehad, volgens kan dit exemplaar oorspronkelijk ook best uit 1982 komen. Bumpers en achterlichten kloppen inderdaad niet (mk3), maar in 82 had je net de mk2 neus. Ventilatieschuiven en dashboarddimmer (klapschakelaar ipv variabele draaiknop) kloppen ook wel met dat bouwjaar. Toch?
verder bedank ik ook voor de eer, ik houd ook meer van origineel en onverprutst..
verder bedank ik ook voor de eer, ik houd ook meer van origineel en onverprutst..
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
19-07-2017 08:40 #971752
door V300 register
De veiling is gesloten en de reserve price is niet behaald.
Uit de papieren zou moeten blijken welk jaar de auto daadwerkelijk is, maar verder vind ik er niets mis mee: er wordt netjes aangegeven dat het een replica is.
Ook ik ben van de "old skool", dus liefst zo origineel mogelijk. Maar ik vind ook dat ieder zijn ding moet doen. Als het betekent dat er een 300-serie (of 400) met zorg, aandacht en liefde behandeld wordt is dat volgens mij alleen maar goed. Kijk bijvoorbeeld naar 200-series die soms welhaast onherkenbaar zijn uitgedost, maar wel in tip-top conditie!
Zoiets:
Mensen doen wel vreemdere dingen met auto's... :f
Uit de papieren zou moeten blijken welk jaar de auto daadwerkelijk is, maar verder vind ik er niets mis mee: er wordt netjes aangegeven dat het een replica is.
Ook ik ben van de "old skool", dus liefst zo origineel mogelijk. Maar ik vind ook dat ieder zijn ding moet doen. Als het betekent dat er een 300-serie (of 400) met zorg, aandacht en liefde behandeld wordt is dat volgens mij alleen maar goed. Kijk bijvoorbeeld naar 200-series die soms welhaast onherkenbaar zijn uitgedost, maar wel in tip-top conditie!
Zoiets:
Mensen doen wel vreemdere dingen met auto's... :f
- Robbert Jan
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-07-2017 09:19 #971755
door Robbert Jan
Beantwoord door Robbert Jan in topic Iemand, koop dit!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
19-07-2017 14:34 #971760
door V300 register
Moderators: Mark Smeets