(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)

Iemand, koop dit!

• Justin Kiers
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-07-2017 00:34 #634533 door Justin Kiers
Iemand, koop dit! is gemaakt door Justin Kiers

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
10-07-2017 10:09 #971702 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Iemand, koop dit!
1982. Daar hebben een paar experts zitten slapen... Klopt geen fluit van als het echt dat bouwjaar moet voorstellen.

In het algemeen zijn dit soort knutselprojecten vooral leuk voor degene die ze uitvoert dus als je zoiets wilt hebben en de afwijkingen tov een geloofwaardige replica op de koop toe wilt nemen, kun je beter de losse r-sport spullen zoeken en zelf wat in elkaar zetten.

Wat mij betreft verdien je meer respect door een auto met moderne middelen (throttle bodies met programmeerbare injectie, etc) serieus power uit zo'n blok te halen.

• Steven340
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-07-2017 17:07 #971703 door Steven340
Beantwoord door Steven340 in topic Iemand, koop dit!
Zo te zien een modeljaar '84 of '85.
Zijn nieuwe type bumpers opgezet en nieuwere achterlichten.
Achterklep is nog oud, kachelbediening met 4 schuifjes en knipperlichten op de spatborden.

Aan de deurpanelen en carrosserie te zien een 360 GLS geweest.

Wat een prutswerk, tellerpaneel is wel heel zeldzaam overgens. Dat is een originele.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
10-07-2017 18:20 #971704 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Iemand, koop dit!

Steven340;246317 schreef :
Wat een prutswerk, tellerpaneel is wel heel zeldzaam overgens. Dat is een originele.

Inderdaad, de teller is het enige argument om deze auto te kopen. Zat ook in een 240 R sport, en die gaan voor honderden euro's op ebay.

• Robbert Jan Veraa
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-07-2017 12:13 #971706 door Robbert Jan Veraa
Beantwoord door Robbert Jan Veraa in topic Iemand, koop dit!
Leuk, misschien geinig maar niet mijn kop thee.
Iemand anders misschien?

• Floris Schropp
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-07-2017 18:12 #971707 door Floris Schropp
Beantwoord door Floris Schropp in topic Iemand, koop dit!

v0lv0freak;246318 schreef : Inderdaad, de teller is het enige argument om deze auto te kopen. Zat ook in een 240 R sport, en die gaan voor honderden euro's op ebay.

Enige argument? Ondanks dat het niet origineel zo gebouwd is, is het een leuke 300 met allerlei ongewone features. Niet al te negatief zijn. Een niet rotte 300 met meegespoten bumpers en de 2-liter motor is opzichzelf al heel erg leuk.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
12-07-2017 09:09 #971708 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Iemand, koop dit!

powerflux;246321 schreef : Enige argument? Ondanks dat het niet origineel zo gebouwd is, is het een leuke 300 met allerlei ongewone features. Niet al te negatief zijn. Een niet rotte 300 met meegespoten bumpers en de 2-liter motor is opzichzelf al heel erg leuk.

Waar staat dat hij niet rot is? Dat moet je maar hopen. Net als beschadigingen door rally gebruik aan het chasis.

Ik zie in elk geval een aan het chasis gelaste VPB, een rolkooi inclusief gesloopt dashboard, missend interieur, etc

Goed er zitten meegespoten bumpers op en 2 dubbele carbs. Maar voor de rest gewoon een samengeraapt zooitje met wat zelf gemaakte stickers.

• Floris Schropp
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-07-2017 12:43 #971709 door Floris Schropp
Beantwoord door Floris Schropp in topic Iemand, koop dit!

v0lv0freak;246322 schreef : Waar staat dat hij niet rot is? Dat moet je maar hopen. Net als beschadigingen door rally gebruik aan het chasis.

Ik zie in elk geval een aan het chasis gelaste VPB, een rolkooi inclusief gesloopt dashboard, missend interieur, etc

Goed er zitten meegespoten bumpers op en 2 dubbele carbs. Maar voor de rest gewoon een samengeraapt zooitje met wat zelf gemaakte stickers.

Ik heb erger gekocht en plezier van gehad..

Waarom is men enthousiast als een clublid een origineel wrak probeert te redden, maar niet als het om een gemodificeerd exemplaar gaat?

• Steven340
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-07-2017 17:45 #971711 door Steven340
Beantwoord door Steven340 in topic Iemand, koop dit!

powerflux;246323 schreef : Ik heb erger gekocht en plezier van gehad..

Waarom is men enthousiast als een clublid een origineel wrak probeert te redden, maar niet als het om een gemodificeerd exemplaar gaat?

Eh... omdat een originele niet verprutst is :p
Meestal zijn dit soort dingen altijd beunhazen werk.

Dat zie ik al aan de nieuw type bumpers, er hoort origineel het oude type op.
Deze auto is van 1984 of '85.
Immers dubbele zijknippers staat toch niet?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-07-2017 19:10 #971712 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Iemand, koop dit!
Ik vind het eigenlijk maar een ''lilluk ding'' :woops:
Voor 2200 euro mag je bij mij ook wel een setje gespoten bumpers komen halen, en dan krijg je er een 4-dubbele carburateur gratis bij :humor:

Maar goed, aan de andere kant, als de eigenaar het leuk vindt heeft hij/zij groot gelijk om een auto op zo'n manier te verbouwen dat andere mensen, ook ik, het eerder met vernielen in verband brengen dan iets moois of unieks bouwen. Blijkbaar met succes want er is al 2200 euro op geboden, wat meer is dan waarvoor de meeste originele 360's vandaag de dag worden aangeboden.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC