Rode 340 DL diesel op Marktplaats
- V300 register
- Verbannen
-
Nou weet ik wel dat er bij vraag en aanbod altijd het lastige waarderingsvraagstuk komt kijken, maar toch...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-

- V300 register
- Verbannen
-
leonsteyns;242144 schreef : Wat zegt het als clubleden blijkbaar niet bereid zijn om een redelijke prijs te betalen voor een goede auto? :wtf2:
Dat die clubleden al teveel auto´s hebben. :w00t:
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Van de 343 en de 360 kan ik nog geen afstand nemen, heb plek zat, maar geen geld/tijd voor dit soort dingen. Krijg regelmatig aanbod, maar verwijs ze altijd eerst naar de club voordat ze het naar de sloop brengen. Vaak krijg ik als reactie dat er geen gehoor komt aan mail, e.d.
Is er niet een bepaalde constructie als club zijnde mogelijk tot een gezamelijke hal met onderdelen(-verkoop) of iets dergelijks als de DCN ook heeft, wordt het allemaal wat makkelijker voor in de toekomst? ivm onderdelenvoorziening?
- V300 register
- Verbannen
-
Alex;242151 schreef : Is er niet een bepaalde constructie als club zijnde mogelijk tot een gezamelijke hal met onderdelen(-verkoop) of iets dergelijks als de DCN ook heeft, wordt het allemaal wat makkelijker voor in de toekomst? ivm onderdelenvoorziening?
Een vraagstuk wat geloof ik al vaak aan bod is gekomen op algemene ledenvergaderingen van onze club. Iets met kosten, grootte van onze club en benodigde vrijwilligers waren geloof ik de voornaamste reden dat dat tot nu toe niet is gelukt. Al is het natuurlijk een prachtig idee!
- V300 register
- Verbannen
-