(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)

Rode 340 DL diesel op Marktplaats

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
05-08-2016 22:19 #964457 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Rode 340 DL diesel op Marktplaats
Wat zegt het als clubleden blijkbaar niet bereid zijn om een redelijke prijs te betalen voor een goede auto? :wtf2:
Nou weet ik wel dat er bij vraag en aanbod altijd het lastige waarderingsvraagstuk komt kijken, maar toch...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-08-2016 22:34 #964458 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Rode 340 DL diesel op Marktplaats
Als je hem lang genoeg bewaard, dan wordt een diesel vanzelf 40 jaar en betaalbaar. Intussen heb je alle tijd om er aan te werken. Na 40 jaar zal ie (naar verwachting) in waarde stijgen en heb je 1 van de weinige diesels die geen schadelijke fijnstof uitstoten, maar gewoon roet wat door je neusharen gefilterd kan worden :)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-08-2016 10:12 #964463 door V300 register

leonsteyns;242144 schreef : Wat zegt het als clubleden blijkbaar niet bereid zijn om een redelijke prijs te betalen voor een goede auto? :wtf2:

Dat die clubleden al teveel auto´s hebben. :w00t:

• Alex (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-08-2016 13:17 #964464 door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic Rode 340 DL diesel op Marktplaats
Jup. Gemiddeld genomen 3 auto's per clublid.
Van de 343 en de 360 kan ik nog geen afstand nemen, heb plek zat, maar geen geld/tijd voor dit soort dingen. Krijg regelmatig aanbod, maar verwijs ze altijd eerst naar de club voordat ze het naar de sloop brengen. Vaak krijg ik als reactie dat er geen gehoor komt aan mail, e.d.
Is er niet een bepaalde constructie als club zijnde mogelijk tot een gezamelijke hal met onderdelen(-verkoop) of iets dergelijks als de DCN ook heeft, wordt het allemaal wat makkelijker voor in de toekomst? ivm onderdelenvoorziening?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-08-2016 17:54 #964467 door V300 register

Alex;242151 schreef : Is er niet een bepaalde constructie als club zijnde mogelijk tot een gezamelijke hal met onderdelen(-verkoop) of iets dergelijks als de DCN ook heeft, wordt het allemaal wat makkelijker voor in de toekomst? ivm onderdelenvoorziening?

Een vraagstuk wat geloof ik al vaak aan bod is gekomen op algemene ledenvergaderingen van onze club. Iets met kosten, grootte van onze club en benodigde vrijwilligers waren geloof ik de voornaamste reden dat dat tot nu toe niet is gelukt. Al is het natuurlijk een prachtig idee!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-08-2016 20:10 #964473 door V300 register
Op zich hebben we al een goede onderdelenvoorziening, al is dat nu verspreid onder een paar particulieren.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC