(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)
Rode 340 DL diesel op Marktplaats
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-08-2016 21:35 #634269
door V300 register
Rode 340 DL diesel op Marktplaats is gemaakt door V300 register
Ik kon 'm hier zo snel niet vinden...
www.marktplaats.nl/a/auto-s/volvo/m91369...eviousPage=mympBuyer
Staat al sinds maart vorig jaar te koop. De auto is volgens RDW op 9 september 2012 ingevoerd en op 7 maart 2013 voor het laatst op naam gezet. Dat zou dan betekenen dat de huidige eigena(a)r(en) er nog geen twee jaar mee gereden hebben. De APK is per 1 november 2015 verlopen, maar zou wel nog verzekerd zijn...
Wat is hier mis? De wagen ziet er op de foto's best mooi uit...
www.marktplaats.nl/a/auto-s/volvo/m91369...eviousPage=mympBuyer
Staat al sinds maart vorig jaar te koop. De auto is volgens RDW op 9 september 2012 ingevoerd en op 7 maart 2013 voor het laatst op naam gezet. Dat zou dan betekenen dat de huidige eigena(a)r(en) er nog geen twee jaar mee gereden hebben. De APK is per 1 november 2015 verlopen, maar zou wel nog verzekerd zijn...
Wat is hier mis? De wagen ziet er op de foto's best mooi uit...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-08-2016 22:56 #964429
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Rode 340 DL diesel op Marktplaats
Iets met wegenbelasting en vervallen vrijstelling... :+
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-08-2016 23:54 #964430
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Rode 340 DL diesel op Marktplaats
Kunnen ze 'm beter schorsen...
Zo'n opmerking over goudzoekers en koopjesjagers is ook niet echt een lekkere 'sales pitch'. Behalve de onzinbiedingen dit jaar, mogen ze in hun handen knijpen met de biedingen, lijkt me.
Zal dus nog wel even te koop blijven staan... totdat 'ie dusdanig slecht is geworden dat 'ie toch nog op de sloop eindigt.
Zo'n opmerking over goudzoekers en koopjesjagers is ook niet echt een lekkere 'sales pitch'. Behalve de onzinbiedingen dit jaar, mogen ze in hun handen knijpen met de biedingen, lijkt me.
Zal dus nog wel even te koop blijven staan... totdat 'ie dusdanig slecht is geworden dat 'ie toch nog op de sloop eindigt.

- Johan van Weeren
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-08-2016 00:03 #964431
door Johan van Weeren
Beantwoord door Johan van Weeren in topic Rode 340 DL diesel op Marktplaats
Ja deze kan ik mij nog herinneren. Heeft vorig jaar hier ook het forum gestaan bij de advertenties tips.
Als je zo'n bod krijgt inpakken en meenemen lijkt me.
Als je zo'n bod krijgt inpakken en meenemen lijkt me.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-08-2016 09:01 #964436
door V300 register
Wie was hier nou de koopjesjager? Voor weinig een 340 Diesel uit Duitsland halen die
hier in NL belastingvrij gereden kon worden. Toentertijd althans. Gegokt en verloren.
Op dit moment geen drol meer waard. De biedingen onder "Maria" zullen wel van de
verkoper zelf afkomstig zijn. Als je deze auto van dichtbij gaat bekijken, heeft ie ook
zijn plekjes. Zie spatbord linksachter bijvoorbeeld.
hier in NL belastingvrij gereden kon worden. Toentertijd althans. Gegokt en verloren.
Op dit moment geen drol meer waard. De biedingen onder "Maria" zullen wel van de
verkoper zelf afkomstig zijn. Als je deze auto van dichtbij gaat bekijken, heeft ie ook
zijn plekjes. Zie spatbord linksachter bijvoorbeeld.
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-08-2016 17:06 #964440
door Steven340
Beantwoord door Steven340 in topic Rode 340 DL diesel op Marktplaats
Mij lijkt een diesel wel wat gezien de hoeveelheid kilometers die ik maak.
Maar ben wel veeleisend, want wil er dan per se eentje van de oude facelift en het liefst 3 deuren. :yesyes:
Maar voorlopig doet m'n groene het nog altijd prima.
Maar ben wel veeleisend, want wil er dan per se eentje van de oude facelift en het liefst 3 deuren. :yesyes:
Maar voorlopig doet m'n groene het nog altijd prima.
- Johan van Weeren
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-08-2016 19:17 #964442
door Johan van Weeren
Beantwoord door Johan van Weeren in topic Rode 340 DL diesel op Marktplaats
Dit is het oude topic. Echt hoeveel wil je voor die wagen krijgen vraag ik mij dan af? Vorige jaar stonden er ook al biedingen van € 2.000,- en hoger op.
forum.volvo300club.nl/showthread.php?t=9405
forum.volvo300club.nl/showthread.php?t=9405
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-08-2016 23:13 #964444
door V300 register
Dan nog heb je het over een vrij kale 340 DL. Het is geen 360 GLT of een of andere special edition of zo. Dat er toevallig een dieselmotor in ligt is leuk om hier te delen, maar werkt eerder demotiverend dan motiverend tot kopen denk ik.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
05-08-2016 11:09 #964448
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Rode 340 DL diesel op Marktplaats
3000 euro, natuurlijk :hmmz:
Ik heb de 'pk' (360GLE) voor 1500 te koop staan gehad en er kwam met pijn en moeite iemand opaf. Toen de auto verkocht was en de advertentie weg was kreeg ik opeens berichtjes van mensen die ibteresse hadden, waar de advertentie gebleven was... een 300 verkopen is geen leuke bezigheid
Ik heb de 'pk' (360GLE) voor 1500 te koop staan gehad en er kwam met pijn en moeite iemand opaf. Toen de auto verkocht was en de advertentie weg was kreeg ik opeens berichtjes van mensen die ibteresse hadden, waar de advertentie gebleven was... een 300 verkopen is geen leuke bezigheid

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-08-2016 13:10 #964450
door V300 register
Toen wij de 340 DL kochten, waren er al meerdere clubleden bij wezen kijken. Hoogste bod was toen 300 euro, terwijl het gaat om een nagenoeg roestvrije handgeschakelde 340 in een bijzondere kleur (geen grijze muis). De vraagprijs was 600 euro, kan je nagaan. 1500 euro is natuurlijk een koopje voor een goede 360, maar kennelijk is er weinig markt voor.
Persoonlijk vind ik die diesel er leuk uit zien. Het zou volkomen terecht zijn als ie 3000 euro oplevert, maar 500 is waarschijnlijk al lastig.
Mijn groene GLS heb ik 10 jaar geleden voor 300 euro gekocht. Toen had je nog een behoorlijk aanbod.
Persoonlijk vind ik die diesel er leuk uit zien. Het zou volkomen terecht zijn als ie 3000 euro oplevert, maar 500 is waarschijnlijk al lastig.
Mijn groene GLS heb ik 10 jaar geleden voor 300 euro gekocht. Toen had je nog een behoorlijk aanbod.
Moderators: Mark Smeets