Mijn e.v.t. nieuwe 340 GL uit 1985
- V300 register
- Verbannen
-
Mijn eigen 340 is op dit moment apk afgekeurd

Ik vroeg mij eigenlijk af of deze link.marktplaats.nl/598710808 auto bij iemand bekend is...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
wat is er aan de hand??
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
deze is sinds kort heropend voor niet-leden (wel alleen zichtbaar indien je ingelogd bent) dus zal wellicht niet bekend geweest zijn.
- V300 register
- Verbannen
-
Mijn 340 is afgekeurd op een paar kleine dingen die ik zelf wel kan repareren, een verrotte voorbalk, de linker achterdeur wil van buiten niet meer open en er zitten onder de auto twee gaten die gelast moeten worden.
@Ygis, wij hebben trouwens mailcontact gehad over mijn volvo

De verkoper van bovenstaande 340 vraagt er 700 euro voor (incl. nieuwe apk) op dit moment. Dit bedrag i.c.m. het bouwjaar maakte mij toch wel ge?nteresseerd... Ik heb overigens een paar foto's gemaakt van een aantal roestplekken die ik zag, zal ze t.z.t. even uploaden. Bedtijd.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
De punten die je noemt zijn bekende punten en zullen vroeg of laat (bij onzorgvuldig onderhoud meestal) bij iedere 340 ontstaan.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
Elders;207076 schreef : Sorry Wouter, had ik inderdaad beter daar kunnen plaatsen.
Mijn 340 is afgekeurd op een paar kleine dingen die ik zelf wel kan repareren, een verrotte voorbalk, de linker achterdeur wil van buiten niet meer open en er zitten onder de auto twee gaten die gelast moeten worden.
@Ygis, wij hebben trouwens mailcontact gehad over mijn volvo
De verkoper van bovenstaande 340 vraagt er 700 euro voor (incl. nieuwe apk) op dit moment. Dit bedrag i.c.m. het bouwjaar maakte mij toch wel ge?nteresseerd... Ik heb overigens een paar foto's gemaakt van een aantal roestplekken die ik zag, zal ze t.z.t. even uploaden. Bedtijd.
zelf fixen dan, zeker als je het zelf kan.
- V300 register
- Verbannen
-

Erik, heb je wat meer informatie over die 340? Ik heb geprobeerd een priv?-bericht te sturen maar jouw berichtenbox zit vol.
Zelf repareren is inderdaad een optie maar de mogelijkheid om belastingvrij te rijden vind ik toch erg interessant, als student zijnde.
De e.v.t. nieuwe 340
imageshack.us/photo/my-images/685/fotoylo.jpg/
imageshack.us/photo/my-images/211/foto1bq.jpg/
imageshack.us/photo/my-images/337/foto2ou.jpg/