(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)
Grote partij 340 onderdelen
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-08-2012 15:02 #914509
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Grote partij 340 onderdelen
Ik heb centrale deurvergrendeling gehaald bij hem. Ging prima, met duidelijke afspraken. Er ging iets mis met verzenden, maar dat kan gebeuren en uiteindelijk alles in goede staat ontvangen, alles waar ik naar vroeg zat er bij. Omdat ik het setje gewoon snel wilde hebben, heb ik meer geboden dan nodig was denk ik, maar dat lag dus aan mij.
Al met al goede ervaring, vlot met mail en telefoontjes. Geen klachten hierover. Ik had hoop dat hij ermee door zou gaan, ook omdat het eindelijk eens een beetje professioneel overkwam. Niks ten nadele van anderen, maar ik zie graag meer van dit soort spelers op de 'markt'. Netjes verpakt, met businesskaartje enzo, het deed me een beetje denken aan BBB, dus dit verrast me. Misschien nam hij teveel hooi op z'n vork en 'concoursstaat' was wat overdreven, daar ben ik het mee eens, maar die illusie had ik eigenlijk meteen al niet. Je wordt vanzelf sceptisch hierover als je de 300 een beetje kent
Ik heb dus juist wel de behoefte aan een duidelijk ge?nventariseerde lijst van (2e hands) onderdelen, dan weet je waar je terecht kan, wat de prijzen zijn en kun je het snel in huis hebben. Ideaal. Ik betaal er graag een paar euro meer voor.
Ik zeg: jammer.
Al met al goede ervaring, vlot met mail en telefoontjes. Geen klachten hierover. Ik had hoop dat hij ermee door zou gaan, ook omdat het eindelijk eens een beetje professioneel overkwam. Niks ten nadele van anderen, maar ik zie graag meer van dit soort spelers op de 'markt'. Netjes verpakt, met businesskaartje enzo, het deed me een beetje denken aan BBB, dus dit verrast me. Misschien nam hij teveel hooi op z'n vork en 'concoursstaat' was wat overdreven, daar ben ik het mee eens, maar die illusie had ik eigenlijk meteen al niet. Je wordt vanzelf sceptisch hierover als je de 300 een beetje kent
Ik heb dus juist wel de behoefte aan een duidelijk ge?nventariseerde lijst van (2e hands) onderdelen, dan weet je waar je terecht kan, wat de prijzen zijn en kun je het snel in huis hebben. Ideaal. Ik betaal er graag een paar euro meer voor.
Ik zeg: jammer.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-08-2012 07:44 #914526
door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic Grote partij 340 onderdelen
Met 2de hands onderdelen is ook wel lastig rekenen.
Als je nog nieuw in het wereldje bent.
Ik had ooit deuren verkocht aan iemand die bood me 75 per deur.
Later vroeg ik dit aan iemand anders en die zei dat ze nog geen 25 euro per stuk waard waren...
Tja, lastige dingen houdt je toch.
Als ik een deur voor mijn Opel moet kopen ben ik dat geld niet 1 keer, maar zeker wel 2 keer kwijt voor dezelfde aantal deuren.
En een Opel is ook nog steeds een boerenl*llen-wagen.
Tweedehands handel is gewoon een heel vaag gebied.
Afijn, een heel betoog, maar bovenal laten we deze gast nog ff de tijd gunnen en dat hij het vol gaat houden.
Het is een leuk initiatief, maar zou hij er een 'living' van kunnen maken?
Ik zou het knap vinden! En dat bedoel ik positief.
Als je nog nieuw in het wereldje bent.
Ik had ooit deuren verkocht aan iemand die bood me 75 per deur.
Later vroeg ik dit aan iemand anders en die zei dat ze nog geen 25 euro per stuk waard waren...
Tja, lastige dingen houdt je toch.
Als ik een deur voor mijn Opel moet kopen ben ik dat geld niet 1 keer, maar zeker wel 2 keer kwijt voor dezelfde aantal deuren.
En een Opel is ook nog steeds een boerenl*llen-wagen.
Tweedehands handel is gewoon een heel vaag gebied.
Afijn, een heel betoog, maar bovenal laten we deze gast nog ff de tijd gunnen en dat hij het vol gaat houden.
Het is een leuk initiatief, maar zou hij er een 'living' van kunnen maken?
Ik zou het knap vinden! En dat bedoel ik positief.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-08-2012 21:02 #914580
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Grote partij 340 onderdelen
Veel clubleden weten dat ik het ook lastig vind een juiste prijs te bepalen en soms gun je dan ook wel iemand iets. Het meest lastige vind ik mensen die doen of alles maar een dubbeltje moet kosten. En als het iets meer laten ze, ondanks een belofte om terug te bellen, weinig tot niets meer van zich horen. Een paar zitten binnen een straal van 20 km van mijn schuur af. Dan denk ik rustig haal het maar van de sloop, kost je meer tijd en benzine en daar weten ze de prijzen ook wel. Uiteindelijk zal er daar nauwelijks meer eentje staan, dus....
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-08-2012 09:48 #914589
door V300 register
Daarentegen zijn er ook loyale klanten
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-08-2012 09:52 #914592
door V300 register
Inderdaad! Als je je klanten wat gunt, gunnen ze je meestal wat terug
Lucluc;204542 schreef : Daarentegen zijn er ook loyale klanten
Inderdaad! Als je je klanten wat gunt, gunnen ze je meestal wat terug
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-08-2012 10:24 #914594
door V300 register
Wat ik wel een beetje ergerlijk vind,is dat ie ongevraagd mn e-mail inbox bevuilt heeft.
Ik weet niet of ie dat bij meerdere mensen gedaan heeft maar hij maakt er geen vrienden mee en al helemaal geen nieuwe klanten!
Ik weet niet of ie dat bij meerdere mensen gedaan heeft maar hij maakt er geen vrienden mee en al helemaal geen nieuwe klanten!
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-08-2012 17:31 #914609
door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic Grote partij 340 onderdelen
Daarnaast is de overdracht van
die 6 Volvo's uit Uden
niet doorgegaan.
De onderhandelingen zijn gestaakt toen de eigenaar van de Volvo's ineens meer euro-tekentjes kreeg in zijn ogen.
Geen idee wat er nu met de auto's gebeurt, maar ik heb zo'n vermoeden dat ze nog wel ff staan.
De man wil er blijkbaar niet zomaar vanaf, wil alleen geld zien.
Jammer.
De onderhandelingen zijn gestaakt toen de eigenaar van de Volvo's ineens meer euro-tekentjes kreeg in zijn ogen.
Geen idee wat er nu met de auto's gebeurt, maar ik heb zo'n vermoeden dat ze nog wel ff staan.
De man wil er blijkbaar niet zomaar vanaf, wil alleen geld zien.
Jammer.
Moderators: Mark Smeets