(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)

Grote partij 340 onderdelen

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-08-2012 09:22 #632215 door V300 register
Grote partij 340 onderdelen is gemaakt door V300 register
Zie deze advertentie: auto-onderdelen.marktplaats.nl/volvo-ond...D%3D&fta_ind=29&fs=1

Een beetje raar, want een paar dagen geleden wilde deze verkoper nog die 6 Volvo's uit Uden kopen ... Of zou dit verkooptactiek zijn, om van de niet-winstgevende voorraad af te komen?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-08-2012 09:40 #914442 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Grote partij 340 onderdelen
Ik kan me zowieso wel ergeren aan al die kansloze advertenties die hij/zei plaatst, mja ieder zn meug

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-08-2012 10:09 #914445 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Grote partij 340 onderdelen
Nou ja, kansloze advertenties wil ik niet zeggen...
Hij heeft zelf ook een nette 340, en ik denk dat hij hier zijn broodwinning uit heeft willen maken. Nu zal hij er wellicht langzaamaan achter komen dat de markt hiervoor toch echt te klein is...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-08-2012 11:33 #914449 door V300 register
Get rieel :D

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-08-2012 17:01 #914464 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Grote partij 340 onderdelen
Ik heb er net een landhuis van gebouwd, een priv?-jet van gekocht en twijfel nu over de aankoop van paleis Soestdijk.................maar eerst maar eens eten van eurshopper kopen :)

• Alex (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-08-2012 21:22 #914471 door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic Grote partij 340 onderdelen
Ik snap het ff niet, stopt hij met de hobbie?
Of stopt hij nu ook met de zaak?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-08-2012 08:37 #914488 door V300 register
Ik denk dat hij de hobby rieel is gaan bekijken.

• Robbert Jan
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-08-2012 08:42 #914490 door Robbert Jan
Beantwoord door Robbert Jan in topic Grote partij 340 onderdelen
Ik weet het niet.
Ik vermoed dat ie zijn eerste "klop" heeft gehad, al het werk en weinig enthusiasme uit het wereldje.

General Custom;204391 schreef : Nou ja, kansloze advertenties wil ik niet zeggen...
Hij heeft zelf ook een nette 340, en ik denk dat hij hier zijn broodwinning uit heeft willen maken. Nu zal hij er wellicht langzaamaan achter komen dat de markt hiervoor toch echt te klein is...

Iedereen heeft zijn eigen manier van adverteren. Mijn eigen advertenties zijn soms verre van ideaal maar wat is een ideale advertentie.

Ik denk zelf niet dat de markt te klein voor meerdere spelers, zolang toch dat men elkaar niet kapot beconcurreerd met "goedkope knock-offs". De indruk die ik van hem had was dat hij zich wilde richten op tweedehands en gereviseerd. En ja daar gaat veel werk in zitten, laaaaannnnnngggge uren, zonder dat je er veel van merkt.

Ik hoop vooral dat ie doorgaat.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-08-2012 09:28 #914492 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Grote partij 340 onderdelen
1 Centrale opslag voor diverse autoclub's zou het beste zijn. Grote hallen met misschien een museum er aan gekoppeld en vast personeel, een oprijwagentje en startkapitaal.
Ik kan ook niet eeuwig dit schuurtje houden. Als ik het zo in schat wat betreft mijn voorraad zou ik aan 90 m2 en stellingen van 4 hoog genoeg kunnen hebben. Natuurlijk alleen de onderdelen.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-08-2012 09:52 #914496 door V300 register

volvomania;204438 schreef : De indruk die ik van hem had was dat hij zich wilde richten op tweedehands en gereviseerd. En ja daar gaat veel werk in zitten, laaaaannnnnngggge uren, zonder dat je er veel van merkt.

Die indruk wekt hij inderdaad, maar schijn bedriegt!

Ik heb bij hem een keer spullen gekocht, dat was erg handig omdat hij wilde ze komen brengen (tegen ?0.19/km, maar spullen gekocht t.w.v. +-?200).
Hij schreef dat deze in concoursstaat waren, wat dus inderdaad de indruk wekt dat de spullen gereviseerd zijn. De spullen waren echter absoluut niet gereviseerd, en gewoon nette sloopspullen. Niet meer, niet minder.
Over de prijs moest eerst nog onderhandeld worden, bijvoorbeeld van ?100 naar ?60 voor een radiateur (welke naderhand de verkeerde bleek te zijn, maar dat was mijn eigen schuld), anders is hij echt te duur.

Doe met mijn ervaring wat je wilt, maar persoonlijk zal ik niet snel nog iets kopen bij deze persoon. Een faire prijs met een leuk gesprek (zoals bij Erik bijvoorbeeld) bevallen mij veel beter dan dat zakelijke gedoe :D

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC