(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)
6x Volvo 300 in Uden
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-08-2012 10:19 #911387
door Floris Schropp
Beantwoord door Floris Schropp in topic 6x Volvo 300 in Uden
Heb geen geld, noch ruimte. Maar slopen (tijd heb ik dus) wil ik best doen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-08-2012 16:38 #911411
door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic 6x Volvo 300 in Uden
Ik ben bang dat het met een sisser afloopt...
Wie deelt die 200 eu met Bart?
Ik wil ev. wel garant staan voor een tweede auto, zoek dus alleen nog tijdelijke stalling.
Graag hoor ik het morgenavond, dan kan ik nog wat regelen m.b.t. een aanhanger, e.d.
Gr. Alex
Wie deelt die 200 eu met Bart?
Ik wil ev. wel garant staan voor een tweede auto, zoek dus alleen nog tijdelijke stalling.
Graag hoor ik het morgenavond, dan kan ik nog wat regelen m.b.t. een aanhanger, e.d.
Gr. Alex
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-08-2012 11:46 #911430
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic 6x Volvo 300 in Uden
Als Bart mee doet, dan zijn er twee auto's gered. Dan moeten we nog 4 auto's Volgens mij kan de stalling, tijdelijk?, bij Erick (ff overleggen) en wordt het transport door Alex verzorgt. Hebben we alleen nog een investering per auto nodig en overschrijven. Makkelijker kunnen we het niet maken, toch.
Komende zaterdag kan mogelijk het eerste transport of alle transport plaatsvinden.
Laat maar weten wat het wordt?
ff. voor de mensen die 200 euro te duur vinden. Een goede motor voor een 1400 kost al rond de 150 euro (zeker in de toekomst). Ik zit alleen met de opslag anders had ik ze genomen. Ik zit nu echter te vol en moet eerst opruimen. Daarvoor moet ik eerst een aantal projecten afmaken.
Voorlopig kan ik er echt niet bij hebben. Maar het zou een goede investering zijn. Tweewegkleppen zij nu al niet meer te vinden en moeilijk orgineel na te maken en zijn toch echt nodig om de auto goed te laten functioneren. DE AUTO's mogen alleen overgenomen worden en niet ter plekke gesloopt worden. Bovendien zijn een aantal daarvan daar ook veel te mooi of te waardevol voor.
Komende zaterdag kan mogelijk het eerste transport of alle transport plaatsvinden.
Laat maar weten wat het wordt?
ff. voor de mensen die 200 euro te duur vinden. Een goede motor voor een 1400 kost al rond de 150 euro (zeker in de toekomst). Ik zit alleen met de opslag anders had ik ze genomen. Ik zit nu echter te vol en moet eerst opruimen. Daarvoor moet ik eerst een aantal projecten afmaken.
Voorlopig kan ik er echt niet bij hebben. Maar het zou een goede investering zijn. Tweewegkleppen zij nu al niet meer te vinden en moeilijk orgineel na te maken en zijn toch echt nodig om de auto goed te laten functioneren. DE AUTO's mogen alleen overgenomen worden en niet ter plekke gesloopt worden. Bovendien zijn een aantal daarvan daar ook veel te mooi of te waardevol voor.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-08-2012 12:38 #911434
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 6x Volvo 300 in Uden
Top werk mannen. ik heb geen tijd en zeker geen ruimte om de auto's op te slaan. Denk echter dat het een waardevolle investering is. Opties ben ik en vele met mij in geinteresseerd en wil ik graag overnemen voor een substantieel bedrag van de aankoopwaarde. Dus financieel ga je er vast niet op achteruit.
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-08-2012 12:46 #911437
door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic 6x Volvo 300 in Uden
Ik ben morgen vrij, dus laat maar weten.
wil eventueel wel een tweede auto onder mijn hoede nemen, maar dan wordt er 1 van de 2 gesloopt of doorverkocht.
wil eventueel wel een tweede auto onder mijn hoede nemen, maar dan wordt er 1 van de 2 gesloopt of doorverkocht.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-08-2012 18:07 #911449
door V300 register
Tja, als niemand een auto kan/wil delen met mij, houdt het voor mij al vrij vlug op... Financieel is dat moeilijk, en qua opslag van onderdelen ook. Een motor en een versnellingsbak/vario kan ik bijvoorbeeld al niet kwijt, net als andere grote delen. Helaas
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
09-08-2012 18:12 #911450
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic 6x Volvo 300 in Uden
Zonder foto's houd het denk ik sowieso op?
Ik hoor wel vaker in goede staat, en als je dan de auto's ziet.......
Ik hoor wel vaker in goede staat, en als je dan de auto's ziet.......
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-08-2012 18:37 #911451
door V300 register
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-08-2012 18:48 #911453
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic 6x Volvo 300 in Uden
Dank je Joop. Dat is klasse. Die linkse is een vijfbak met stuurbekrachtiging.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-08-2012 18:49 #911454
door V300 register
Moderators: Mark Smeets