(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)
6x Volvo 300 in Uden
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-08-2012 23:48 #911322
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic 6x Volvo 300 in Uden
Er zitten veel opties op de auto's. Morgen moet ik horen wie een auto wilt, anders staan ze einde van de week op de sloop en daarna vrij snel in de schredder.......De man waarvan ze nu zijn doet mercedes en het maakt hem geen ene zier uit wat er met de auto's gebeurd.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-08-2012 07:15 #911323
door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic 6x Volvo 300 in Uden
Ik heb je al ??n mail gestuurd, maar niets weer gehoord.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
07-08-2012 07:46 #911324
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 6x Volvo 300 in Uden
Erik, naar welke sloop gaat hij ze brengen?
Als ze dan toch naar de sloop m?eten, misschien is V. Zutphen in Veghel dan nog een vrij geschikt adres. Hier hebben ze pas een hoop 340's weggedaan, dus zal de volgende lading toch wel een jaartje of wat blijven staan...
Jammer dat ik zo weinig plaats heb
Edit: Als ik iemand op een of andere manier kan helpen een of meer van deze volvo's uit de schredder te houden, dan sta ik klaar om dat te doen
Als ik de plaats had, had ik er wel ??n of 2 hier neergezet...
Als ze dan toch naar de sloop m?eten, misschien is V. Zutphen in Veghel dan nog een vrij geschikt adres. Hier hebben ze pas een hoop 340's weggedaan, dus zal de volgende lading toch wel een jaartje of wat blijven staan...
Jammer dat ik zo weinig plaats heb
Edit: Als ik iemand op een of andere manier kan helpen een of meer van deze volvo's uit de schredder te houden, dan sta ik klaar om dat te doen
Als ik de plaats had, had ik er wel ??n of 2 hier neergezet... Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-08-2012 08:41 #911325
door E. van Oostveen
Ze worden opgehaald door een bedrijf gevestigd in Lelystad. Die geven 200 euro per auto. Dat komt denk ik door de oud-ijzerprijs oid. Er zit stuurbekrachtiging, mooie heldere koplampen, cpv en allerlei andere opties op.
Denk na als je een ruit of andere onderdelen moet kopen dan ben je duurder uit als deze auto's kopen. Beter zelf slopen dan dat ze in de schredder belanden, toch.
Tot nu toe heb ik altijd ruimte zitten regelen en bij iedere auto is me dat op ??n of andere manier gelukt. Nu zit ik eens een keer vol en ben financieel platzak. Daarom kan ik het nu niet en vraag ik jullie hulp. Red deze mooie auto's.
P.S. Alleen een vijf versnellingsbak is al 175 euro waard. Vaste prijs 200 euro per auto en je mag zelf beslissen om hem te houden of te slopen. Slopen kan bij mij, als je een aantal onderdelen mee neemt. Ik zorg wel voor de rest.
Denk na als je een ruit of andere onderdelen moet kopen dan ben je duurder uit als deze auto's kopen. Beter zelf slopen dan dat ze in de schredder belanden, toch.
Tot nu toe heb ik altijd ruimte zitten regelen en bij iedere auto is me dat op ??n of andere manier gelukt. Nu zit ik eens een keer vol en ben financieel platzak. Daarom kan ik het nu niet en vraag ik jullie hulp. Red deze mooie auto's.
P.S. Alleen een vijf versnellingsbak is al 175 euro waard. Vaste prijs 200 euro per auto en je mag zelf beslissen om hem te houden of te slopen. Slopen kan bij mij, als je een aantal onderdelen mee neemt. Ik zorg wel voor de rest.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
07-08-2012 08:57 #911330
door V300 register
Erik, als slopen bij jou kan, dan heb ik wel geld en interesse om er een te slopen waar vrij veel accessoires opzitten.
Ik heb dan interesse in de accessoires natuurlijk, en wat spullen als achterlichten, koplampen, spiegels,... Dingen die zo nu en dan nog wel eens kapot gaan.
De motor en versnellingsbak en zo, daar kan ik helaas niet zoveel mee doen.
Edit: Is er niet iemand die net als ik een aantal onderdelen/accessoires wil, zodat we met 2 man elk ?100 kunnen investeren? Voor mij is de financi?le drempel namelijk vrij hoog, aangezien ik serieus aan het nadenken ben over een auto er bij... (@ Erik
)
Ik heb dan interesse in de accessoires natuurlijk, en wat spullen als achterlichten, koplampen, spiegels,... Dingen die zo nu en dan nog wel eens kapot gaan.
De motor en versnellingsbak en zo, daar kan ik helaas niet zoveel mee doen.
Edit: Is er niet iemand die net als ik een aantal onderdelen/accessoires wil, zodat we met 2 man elk ?100 kunnen investeren? Voor mij is de financi?le drempel namelijk vrij hoog, aangezien ik serieus aan het nadenken ben over een auto er bij... (@ Erik
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-08-2012 14:34 #911334
door Alex (GAST)
Ik heb wel oren naar de stuurbekrachtiging. Kan maar ??n auto plaatsen, hooguit.
Kunnen we wat regelen, Erik?
Kunnen we wat regelen, Erik?
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-08-2012 22:05 #911371
door Alex (GAST)
Kunnen we een lijstje maken/ plan op touw zetten, om die 6 Volvo 300's of een aantal daarvan te redden of in ieder geval de onderdelen?
Wie heeft er tijdelijk tijd/plek om er een aantal op de goede manier te slopen of om een auto een nieuw leven in te blazen?
Ik wil eventueel wel een aantal keer transport regelen tegen een kleine brandstof vergoeding.
Wat is nu 200 euro voor een auto in goede staat?
Er zijn niet veel mensen die dit spul weten te waarderen en er zullen niet veel mensen zijn die de onderdelen bewaren, waardoor we over een aantal jaren duur moeten betalen voor onderdelen, omdat ze er gewoonweg niet meer zijn.
De kans is klein dat we net zoals de DCN een eigen clubmagazijn kunnen opbouwen en zelfs op eigen houtje onderdelen kunnen laten vervaardigen voor onze auto's.
Het is nu redden wat er te redden valt, anders zijn we straks de l*l.
Graag hoor ik van jullie.
Groeten.
Wie heeft er tijdelijk tijd/plek om er een aantal op de goede manier te slopen of om een auto een nieuw leven in te blazen?
Ik wil eventueel wel een aantal keer transport regelen tegen een kleine brandstof vergoeding.
Wat is nu 200 euro voor een auto in goede staat?
Er zijn niet veel mensen die dit spul weten te waarderen en er zullen niet veel mensen zijn die de onderdelen bewaren, waardoor we over een aantal jaren duur moeten betalen voor onderdelen, omdat ze er gewoonweg niet meer zijn.
De kans is klein dat we net zoals de DCN een eigen clubmagazijn kunnen opbouwen en zelfs op eigen houtje onderdelen kunnen laten vervaardigen voor onze auto's.
Het is nu redden wat er te redden valt, anders zijn we straks de l*l.
Graag hoor ik van jullie.
Groeten.
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-08-2012 23:05 #911376
door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic 6x Volvo 300 in Uden
Als er plaats nodig is om de auto's te stallen dan bied dat aan, ik heb plaats zat om auto's te stallen
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-08-2012 09:42 #911385
door E. van Oostveen
Dat is al iets. Ik heb gisteren de man niet gebeld, omdat er nog niet voldoende investeerders zijn. 200 euro per auto. Eind van de middag bel ik hem. Op twee auto's is nu een optie. Nu de andere vier nog.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-08-2012 10:14 #911386
door V300 register
@ Erik: Misschien had ik het niet zo heel duidelijk beschreven, maar ik heb eigenlijk alleen interesse als iemand anders ook ?100 wil geven om de onderdelen te delen.
Indien niet, wordt het voor mij financieel helaas wel erg krap...
Indien niet, wordt het voor mij financieel helaas wel erg krap...
Moderators: Mark Smeets