Mooie witte 360
- Mark Smeets
- Moderator
-
Overgangsmodel is onze grijze 360. MK3, maar met MK2 kachelhuis en interieur kachel (links en rechts apart regelbaar). Ook een andere motorkap, aansluitend bij de MK2 kachel. De rest MK3.
Ik weet niet of er ook nog MK3's zijn geleverd met smiths teller. Voor de rest moeten er geen verschillen zijn.
Stuurbekrachtiging gewoon kijken of die werkt. En anders gewoon ombouwen naar onbekrachtigd
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Stuurbekrachtiging werd veelal na levering door de dealer ingebouwd, wie weet waren er verschillende types, als het maar goed werk. Zou dat totaal niet interesseant vinden, wel de staat van de motor/bak en carosserie.
- V300 register
- Verbannen
-
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Uiteraard ga ik geen persoonlijke details uit de doeken doen, maar in de mail staat dat de koper reeds een 4-deurs GLT gerestaureerd heeft. Een liefhebber is het dus zeker!
- Mark Smeets
- Moderator
-
- V300 register
- Verbannen
-
ZwerverRoodbaard;188893 schreef : ...en Harry wat was je indruk? Ik zie namelijk dat de reservering ervan af is?
Bodejodel;189111 schreef : Hij gaat toch maar die van mij kopen? :+
Haha, sorry Jeroen :crazy1:
Niet erg goeie indruk van de auto, zit erg veel werk aan. Interieur is z??r netjes, bijna als nieuw. Stuurbekrachtiging vond ik vreemd, naar links sturen ging lichter dan naar rechts. Maar goed, ik vind stuurbekrachtiging sowieso niet erg nodig. Verder remde de auto erg sponzig. Motor liep netjes, zag er netjes uit verder. De auto zit onder de kleine roestplekjes, van die blaasjes net onder de lak. De wielkastranden voor en achter aan beide zijden zijn rot, aan de achterzijde kun je er je hand doorheen steken, en de kriksteunen zijn ook niet meer helemaal jofel. Onder de zijramen en spiegels ook roest. Lelijke deuk linksvoor in het voorscherm, lelijke kras/deuk rechterzijde onder de dorpel. En verder wat kleine dingetjes, de radio werkt niet helemaal zoals het hoort, de spoiler zat raar gemonteerd, er zit nu ruimte tussen spoiler en achterklep. Verder moet er een andere antenne op. Oja, de achterklep is ook rot aan de binnenzijde net onder het raam. Ik denk wel dat je er wat van kan maken, als je er zin en tijd voor hebt. Maar ik denk niet dat de auto 1400 euro waard is.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-