Mooie witte 360
- V300 register
- Verbannen
-
Pfff, goed dat het niet in de buurt is anders had ik haar misschien wel gekocht voor de oudste!!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
- V300 register
- Verbannen
-

Wat ik me wel afvraag is waarom de econometer zo hoog staat bij stationair toerental, of is dat normaal bij een 360?
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;188143 schreef : Ik zie geen stuurbekrachtiging zoals vermeld? In elk geval niet het voorraadvaatje...
Is dat niet foto 22 op die picasa site?
- V300 register
- Verbannen
-
En volgens mij zit er toch nog wel een roestplekje her en der, voor aankoop alles eens goed controleren.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Vermilion;188149 schreef : Is dat niet foto 22 op die picasa site?
Dat is niet zoals het bij mijn auto zit..
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;188143 schreef : Ik zie geen stuurbekrachtiging zoals vermeld? In elk geval niet het voorraadvaatje... Daarnaast is het jammer dat hij (half) van MK2 naar MK3 is omgebouwd. Doe het dan helemaal (andere voorschermen en achterlichten).
Gekke Gerritje;188150 schreef : Meneer Koelmans moet nog wel even in de leer bij me betreffende het aanbrengen van isolatiemateriaal onder de motorkap.:yesyes:
En volgens mij zit er toch nog wel een roestplekje her en der, voor aankoop alles eens goed controleren.
Wat een mierenn**kers zijn jullie :fGa je schamen! GLT's zie je niet vaak in deze staat, en wees re?el: een auto uit '85 zonder roestplekje hier en daar? Kom nou.... Als ik er niet al ??n had wist ik het wel! Vind het wel een leuke auto voor m'n vriendin. Maar ja, hoewel hij niet duur is, is 't wel een hoop geld... :woops: