Volvo 340 in politie uitvoering
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Markvictor;182210 schreef : Voor de duidelijkheid, deze politieuitvoering kun je dus gewoon mee rijden, legaal.
De lichtbak als je die er op zet, MAG NIET AANGESLOTEN ZIJN! Dus alleen uit is niet voldoende.
De logo,s van de rijkspolitie zijn vervallen en de kleurstelling ook. Er stond een aantal jaren geleden een verhaal in de telegraaf van een eend in rijkspolitie kleuren en waar dat ook opstond. Politie was er niet blij mee, kon er niet tegen beginnen. Zijn ze vervolgens maar achter die man aan gaan rijden om te kijken of ze hem ergens op konden pakken. Dat meen ik me te herinneren.
Haha, is wel onzettend vet ja. Maar je word wel erg vaak aangehouden want denk maar niet dat de meeste agenten weten dat het mag.... Met andere woorden je hebt dus contineu politie achter je zitten...
In deventer moet een audi 80 rondrijden met Polizei bestickering, vind de politie ook niet leuk
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Robbert Jan
- Nieuw lid
-
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Markvictor;182210 schreef : De lichtbak als je die er op zet, MAG NIET AANGESLOTEN ZIJN! Dus alleen uit is niet voldoende.
:uh-uhh: :no: Een blauw lichtbalk of zwaailamp mag je niet op je auto hebben tijdens het rijden of ze moeten bedekt zijn, de kleur rood mag daarentegen wel en hoeft niet afgedekt te zijn. :yesyes:
- V300 register
- Verbannen
-
Ik denk dat je dan wel een probleem krijgt, maar dat hoeft niet persee, als het wettelijk vervallen is....
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
i715.photobucket.com/albums/ww151/Baccal...vo240PoliceCar07.jpg
even in je balkje plakken, gezien het plaatje wat groot is voor dit topic qua afmetingen.
Groetjes.
Of misschien kan het toch wel...