Volvo 340 in politie uitvoering
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Dacht ik ook maar ben even aan het zoeken maar denk nu toch van niet.Gekke Gerritje;180659 schreef : Komt zeker uit Flodder!
flodder.messageboard.nl/viewtopic.php?t=...storder=asc&&start=0 o.a.
- V300 register
- Verbannen
-
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Vermilion;180674 schreef : Heeft het te maken met kaarsvet handboeien en zweepjes?
ja... heb mijn vriendin zojuist m.b.v. de zweep opgehangen als kroonluchter met kaarsen in de daarvoor bedoelde openingen... :uh-uhh:
- Mark Smeets
- Moderator
-
Alex;180677 schreef : ja... heb mijn vriendin zojuist m.b.v. de zweep opgehangen als kroonluchter met kaarsen in de daarvoor bedoelde openingen... :uh-uhh:
:humor:
Vooral die brandende hete staven in de daarvoor bedoelde gaatjes doen het hem
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
v0lv0freak;180684 schreef : :humor:
ontploffingstokjes
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Alex;180673 schreef : hmmz.. krijg ineens een leuk idee...
Vermilion;180674 schreef : Heeft het te maken met kaarsvet handboeien en zweepjes?
Alex;180677 schreef : ja... heb mijn vriendin zojuist m.b.v. de zweep opgehangen als kroonluchter met kaarsen in de daarvoor bedoelde openingen... :uh-uhh:
v0lv0freak;180684 schreef : :humor:
elpee;180686 schreef : ontploffingstokjes
Met feestelijke vulling...
- V300 register
- Verbannen
-
De lichtbak als je die er op zet, MAG NIET AANGESLOTEN ZIJN! Dus alleen uit is niet voldoende.
De logo,s van de rijkspolitie zijn vervallen en de kleurstelling ook. Er stond een aantal jaren geleden een verhaal in de telegraaf van een eend in rijkspolitie kleuren en waar dat ook opstond. Politie was er niet blij mee, kon er niet tegen beginnen. Zijn ze vervolgens maar achter die man aan gaan rijden om te kijken of ze hem ergens op konden pakken. Dat meen ik me te herinneren.
Haha, is wel onzettend vet ja. Maar je word wel erg vaak aangehouden want denk maar niet dat de meeste agenten weten dat het mag.... Met andere woorden je hebt dus contineu politie achter je zitten...
- V300 register
- Verbannen
-
Markvictor;182210 schreef : Maar je word wel erg vaak aangehouden want denk maar niet dat de meeste agenten weten dat het mag.... Met andere woorden je hebt dus contineu politie achter je zitten...
Als je niks verkeerd doet is dat ook best grappig hoor, ik zou graag eens op tv komen bij Blik op de weg o.i.d.
- V300 register
- Verbannen
-
Witte 5 deurs is sowieso dikke plus