'Witte' 340 handbak '86
- V300 register
- Verbannen
-
Maar wat ik nou echt niet snap waarom iedereen loopt te zeiken om een paar euro aan een auto uit geven?? Als je een nieuwere auto hebt moet je toch ook onderhoud en raparaties betalen, ga dan lekker fietsen. En de meeste onderdelen zijn bij nieuwere auto's ook nog eens veel duurder!
Kopen, opknapen en lpg erin flikkeren en jaren rijplezier voor weinig!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Vroeger was dat nog meer dan nu hoor. Ik heb hier wel eens een radiateur verkocht voor 20 euro, een goede maar die man wou er maar 10 voor geven. Dat soort gemieren.... . Ik gaf hem niet mee, 1 maand later kwam hij terug omdat hij hem nergens anders kon krijgen maar ik vroeg er nog veel te veel voor.
Tja, er zit raar volk tussen... Van dat soort mensen houw ik totaal niet van. Maar ik heb niet het idee dat deze bij de club zitten.
- V300 register
- Verbannen
-
Snelheidsmeter die werkt, word niet meer gecontroleerd tijdens apk. Zou ik wel er even bij zeggen voor het geval ze het vergeten. Enige eis is om te kijken of de meter er inzit niet of hij werkt. Kabel vervangen is dus geen apk punt.
Lekke uitlaat: meestal is het de pijp zelf, de eis is dat de uitlaat gasdicht moet zijn. Je hebt van die setjes die je over de buis plaats, en klaar is kees. Kost ook iets van 15 euro.
Raam, is vraagteken of het bij de apk vervangen moet worden. Sloop raampje 50 euro...
Met al ben je met wat tientjes werk klaar om hem door de apk te krijgen, mits het lijstje wat gegeven word klopt en er niet meer aan is.
- V300 register
- Verbannen
-
punkazz;173851 schreef : Zo ben je elk jaar (of meer als je geluk hebt) 300/400 euro kwijt aan een andere auto.
Markvictor;173852 schreef : Ja maar dan nog, wat zou hij in deze staat waard zijn 300 a 350? Dan heb je het toch ook wel gehad.
Ik doelde niet op dat deze auto dat waard moet zijn, doelde meer op het onderhoud. Sommige mensen hebben daar geen zin in (je kunt ook voor onverwachte dingen komen te staan als je naar een 'normale' garage gaat).
Als je een andere auto met APK koopt voor een prikkie, weet je dat er wat aan de hand k?n zijn, maar dat zie je dan over een jaar wel weer, en anders koop je gewoon een andere. Zo denken veel mensen die geen waarde hechten aan auto's. En zeker niet aan oude auto's. Al met al vind ik dat financieel gezien niet eens zo'n hele gekke gedachte. Zeker niet als ik het vergelijk met wat ik aan mijn auto's heb uitgegeven. Een auto blijven onderhouden is niet altijd goedkoper...dat is eigenlijk wat ik wil zeggen :+
Ik heb geen duidelijke mening over de waarde van zo'n auto. Ik vind dat altijd erg lastig. Wel vind ik dat iedereen mag bieden wat ie wil, stel dat het lukt...
- V300 register
- Verbannen
-
Vind het zelf trouwens wel prettig dat mijn kabel werkt en misschien is deze wel gewoon los of moet even flink gesmeerd worden.
Misschien gaat onze Kevin?? haar redden, blijft een leuk lpg bakkie.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-