'Witte' 340 handbak '86
- V300 register
- Verbannen
-
link.marktplaats.nl/439311976
Het jeukt hier, gelukkig is de financi?le situatie nog steeds hetzelfde (die is er nauwelijks).
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Erik;173419 schreef : Daar heb ik ook last van. Het huidige bod van 180 euro is een belediging voor de verkoper en de auto.
vindt ik ook, maar hij dreigt met 'de sloop'.
op welke sloop krijg je tegenwoordig nog 180 euro voor een auto?
- V300 register
- Verbannen
-
Zit wel wat werk an. Maar een leuke basis!
- V300 register
- Verbannen
-
Erik;173419 schreef : Daar heb ik ook last van. Het huidige bod van 180 euro is een belediging voor de verkoper en de auto.
Sorry, maar hier ben ik het niet mee eens, interieur is versleten, apk bijna verlopen, nieuwe gaat ie 100% zeker niet krijgen met de gebreken die ie heeft en hij ziet er uitgeleefd uit op de foto's. Voor een sloop redder vind ik het bod stevig. Zal wel komen door het 'wordt belasting vrij' geneuzel.
Na aanschaf heb je een uitlaat te doen (origineel zijn ze op), tellerkabel te vangen en een voorruit te doen. (heeft 2 barsten, apk regels melden toestaan van 1 enkele, niet aftakkende, barst) Wil je 'm netjes hebben mag je ook op jacht naar een interieur, dit is op. Met deze schade aan het interieur verwacht ik ook minimaal 3 ton op de teller, als het niet meer is. (of is de stof van een 3 interieur zo zwak dat het de 2 ton niet haalt zonder scheuren?)
Er zijn veel betere wagens langsgekomen om te redden, deze zou ik toch onder 'sloper' schuiven. (maar da's mijn mening) Als de body hard is kan je er nog wat mee, maar dan moet de prijs sloopprijs zijn, niet 180,=.
- V300 register
- Verbannen
-
Ben benieuwd wat zei dan denken over mijn auto. Wrak van de weg haha...
Tja het is moeilijk maar wat kost het nu. Als hij hard is is 180 euro niet duur. Wat kost nu een uitlaat? 60 euro, ja of 120 als hij in beide delen kapot is maar dat is bijna nooit. Raampje 40 euro, km teller 20 euro. Iemand die handig is zet het zo erin.
Dat intrieur hoeft niet persee vervangen te worden zou ik wel doen, dat is dus ook nog eens 50 euro.
Nee zo erg is het niet, mits hij hard is en er veder niets aan is. Maar ja 500 euro zou ik er zo ook niet voor willen geven in deze staat...
- V300 register
- Verbannen
-
Een uitlaat is middendemper, 109 euro, einddemper zal ook wel zoiets zijn (was voor Lijntje bij de dealer 80,= incl 50% korting), ruitje voor 40 euro? Ik denk niet dat je daar iets voor hebt. Gebruikt misschien, maar niet in deze hoek. De meesten gaan wel op jacht naar nieuw. En de km teller, op de meeste slopen ben je al 50 kwijt. (al denk ik eerder dat de kabel de oorzaak is, komt vaker voor) Ik denk dat je erg goedkoop aan de onderdelen kan komen voor deze prijzen.
Voor een hobbyist is 180 voor een harde wagen waar je wat mee hebt weinig, met het huidige werk, in de huidige markt is het veel.
Overigens zou ik de opmerking 'anders gaat ie naar de sloop' niet in de advertentie zetten, dat trekt de prijs naar beneden. Ik zou dan nooit veel meer dan sloopprijs bieden. (Zo heb ik ook een Celica van de sloop gered met beperkt budget)
Als je 'm op de weg wil houden bied dan de koper aan om samen met hem/haar de benodigde onderdelen te vervangen.
Maar ik ben vast bevooroordeeld, ik zou niet snel een mk3 kopen. (ik vind de bumpers foei lelijk b.v.
Ik heb er al 2 'gered' en weet wat de kosten daarbij waren. Als je een liefhebber vind heb je geluk, wat ik je best wel toewens, maar de realiteit is dat het gros van de mensen er toch anders over denkt.