Erik, redt deze auto
- V300 register
- Verbannen
-
Dat zeg ik ook niet, omwisselen is inderdaad zo gebeurd mits er niet telkens wat anders tussen komt. Heb ??n en ander uitgesteld omdat er meer drama gemaakt wordt om een 340 te redden.AvdAkker;167738 schreef : sjeee, ik wil absoluut niet lullig overkomen maar een B14 blokje wisselen/koppakking vervangen is iets wat je 'savonds tussen etens en koffietijd voor elkaar kunt krijgen met 2 man
daar kun je wel weken tegenaan ouwehoeren maar daar kom je nog niets mee verder:s al dat drama om een motortje wisselen snap ik dus niet echt, maar het kan zijn dat er bijzondere omstandigheden zijn waarop ik de plank nu missla.
maat toch, als hij eenmaal rijd is het wagentje zo verkocht natuurlijk...
Maar goed, ik ga donderdag verder met het blok wisselen en dan is de Sedan "motorloos"
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Ik vind het erg goed van je dat je het geduld en tijd hebt om op de juiste te wachten. Misschien binnen een half jaar, misschien binnen een jaar. Ik hoop het voor je.
En ja, zo lang ik nog hoge schulden heb, blijft het zuinig aan doen en probeer ik er iets van te maken.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Deze 25 centiliter Bavaria flesjes zijn de zogenaamde monoflesjes. Er zit geen statiegeld op en de dop kan er afgedraaid worden. Het krat zelf
- V300 register
- Verbannen
-
ik zet de auto te koop in onderdelen, 8 reactie's binnen een paar uur om een auto te redden.
Nu is het blok eruit en bumper en koplamp eraf, bied ik hem "gratis" aan en 1 reactie!
Maar ik ben hoopvol, er is nog een dag, daarna kan een ieder het onderdeel ophalen dat hij nodig heeft, tegen betaling, want dan moet ik slijpschrijven kopen.
- V300 register
- Verbannen
-