Erik, redt deze auto
- V300 register
- Verbannen
-
Verkocht met mijn defecte blok aan een liefhebber die hem klaar gaat maken. Dan heb ik weer ruimte en kan ik met de andere projecten bezig gaan.Erik;166901 schreef : Dus we gaan lijdzaam toe zien hoe een auto der vernichtigung in gaat?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
pssst.. ik ben 't. niks te vernichtigung!Erik;166901 schreef : Dus we gaan lijdzaam toe zien hoe een auto der vernichtigung in gaat?
helpen? :+
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Dat zeg ik, liefhebber :yeah:powerflux;166910 schreef : pssst.. ik ben 't. niks te vernichtigung!
helpen? :+
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Zonder blok of met defect blok.
Ben met een andere auto bezig, daarmee kan ik iets moois maken van mijn andere 86-er, dus heb deze even niet nodig.
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
jaapieooo;167726 schreef : Voor de geinteresseerden, de auto is tijdelijk weer beschikbaar!
Zonder blok of met defect blok.
Ben met een andere auto bezig, daarmee kan ik iets moois maken van mijn andere 86-er, dus heb deze even niet nodig.
ik wil even aangeven voor de volgende geinterreseerde dat mijn keuze om niet tot de koop over te gaan afhing van het overschatten van mijn eigen budget op korte termijn, en het ineens niet meer kunnen lenen van trailer+sleepauto.
ik had de wagen nog niet in het echt gezien, en kan daar ook geen oordeel over vellen - noch advies geven. Wel hoop ik enorm dat deze weer met een nieuwe kop op de motor en wat APK-werk de weg op gaat.
Jaap, succes met de verkoop - er is vast nog een andere gegadigde die het w?l kan waarmaken.
- V300 register
- Verbannen
-
Hoi Floris,powerflux;167735 schreef : ik wil even aangeven voor de volgende geinterreseerde dat mijn keuze om niet tot de koop over te gaan afhing van het overschatten van mijn eigen budget op korte termijn, en het ineens niet meer kunnen lenen van trailer+sleepauto.
ik had de wagen nog niet in het echt gezien, en kan daar ook geen oordeel over vellen - noch advies geven. Wel hoop ik enorm dat deze weer met een nieuwe kop op de motor en wat APK-werk de weg op gaat.
Jaap, succes met de verkoop - er is vast nog een andere gegadigde die het w?l kan waarmaken.
Ook niets tegen jou en ons contact
Ik maak nu de rode af, dan is de witte aan de beurt. Tussendoor koppakking van de Punto van de buurjongen en mijn MG wil ook niet starten
Dan heeft mijn Polo nog wat roest plekjes en is daarvan de koppakking ook aan het doorgaan heb ik het idee.
Daarna is er vast wel tijd over mij te verdiepen in de sedan. Maar dan moet ik wel eerst een sloper hebben voor een blok
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
daar kun je wel weken tegenaan ouwehoeren maar daar kom je nog niets mee verder:s al dat drama om een motortje wisselen snap ik dus niet echt, maar het kan zijn dat er bijzondere omstandigheden zijn waarop ik de plank nu missla.
maat toch, als hij eenmaal rijd is het wagentje zo verkocht natuurlijk...