Voor onze Friezen
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
De vergrijzing slaat hier goed z'n slag, maar er staan welgeteld drie 300's op de sloop hier (straal 50km). Ik krijg dan toch vaak te horen dat de beesies te oud zijn om winst op te kunnen maken.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik heb wel wat gedaan. Ik heb die 360 GLT gestript en ook wat delen van een 340 meegenomen. Alles bij de advertenties gezet. Ik ben slechts een heel klein beetje kwijt geraakt... de rest? Geen hond die er interesse in heeft. Ik gooi het maar weg denk ik...
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Heb de mooie en bijzondere spullen nog even bij e advertenties gezet. Maar als ik daar ook geen reactie op krijg gaat dat weg.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
@Chris, amsterdam is niet echt een studetenstad hoor, daarvoor moet je in Leiden en Delft etc zijn.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Kevin;163112 schreef : Heb de mooie en bijzondere spullen nog even bij e advertenties gezet. Maar als ik daar ook geen reactie op krijg gaat dat weg.
Ik had verwacht dat je die dieselonderdelen wel kwijt zou krijgen....
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
gelukkig maar. Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Vermilion;163115 schreef : PRobleem is denk ik dat de meeste pas iets hale nals ze iets nodig hebben, omdat er geen ruimte is voro opslag. Een centrale clubstalling lijkt me nog steeds een goed idee, wellicht icm met hogere contributie
Kijk en dat is mijn ervaring ook. Deurpaneeltjes komt niet zo vaak voor, maar het komt voor en dan is het goed dat er een keuze is uit mooie exemplaren. Immers veel exemplaren krijgen last van het loslaten en korter worden van het skay. Ook de bakjes in de deuren zijn bij mij al schaars. Zo kan ik nog wel een lijstje maken. En of ik nu 1 bakje bewaar of 10 op elkaar stapel, dat maakt voor de ruimte niet zo veel uit.
Het beheer en de huur van zo'n clubstalling verdient zich terug in onderdelen, mits er sprake is van een goede vrijwillige (mogelijk wel korting op onderdelen) bezetting. De prijzen liggen vast en worden bepaald door een prijscommissie.