(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)

Kortingsaktie Advanced Performance Parts

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-01-2010 20:45 #811772 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Kortingsaktie Advanced Performance Parts
Denso idridium bougies? Wat is dat voor spannends?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-01-2010 21:24 #811778 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Kortingsaktie Advanced Performance Parts
Sportieve dempers? Je weet de vraag naar Koni's. Misschien dat je een nog leverbaar set kan aanbieden, met de aanpassingen om ze onder een 300 te schroeven.

Ben ook wel benieuwd waarmee je een injectie nog wat kan opleuken, op het luchtfilter na.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
11-01-2010 21:46 #811780 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Kortingsaktie Advanced Performance Parts

Lucluc;130346 schreef : Ben ook wel benieuwd waarmee je een injectie nog wat kan opleuken, op het luchtfilter na.

precies, motor upgrades voor de redblocks, hier ook interesse :)

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-01-2010 21:49 #811781 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Kortingsaktie Advanced Performance Parts
Ik heb ergens gehoord of gelezen dat de remblokken voor de Audi 80 gelijk zijn aan die van de 300 serie...

Wat die dempers betreft weten we inmiddels dat de Koni voordempers van een Golf 1 in de voorpoten van een 300 passen met een kleine uitvulring. Achter passen de Koni dempers van een Alfa Guilia. (zijn die Alfa achterdempers ook als load-adjuster te krijgen?)

Een complete set inclusief passende uitvulringen lijkt mij een interessant en haalbaar idee. Eventueel meteen met kant-en-klare verlagingsblokken voor achter en stuggere verlagingsveren voor voor.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
11-01-2010 22:02 #811782 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Kortingsaktie Advanced Performance Parts

Bodejodel;130349 schreef : Ik heb ergens gehoord of gelezen dat de remblokken voor de Audi 80 gelijk zijn aan die van de 300 serie...

Passen ook, kijk maar eens op ebay. Daar worden ze verkocht als Volvo 300 / audi 80.

Bodejodel;130349 schreef : Eventueel meteen met kant-en-klare verlagingsblokken voor achter en stuggere verlagingsveren voor voor.

Verlagingsblokken maakt Buis al op bestelling volgens mij en veren kun je in elke gewenste sterkte en hoogte bij Dai bestellen a 60 pond (zonder verzenden)

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-01-2010 22:16 #811783 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Kortingsaktie Advanced Performance Parts

v0lv0freak;130350 schreef : Verlagingsblokken maakt Buis al op bestelling volgens mij en veren kun je in elke gewenste sterkte en hoogte bij Dai bestellen a 60 pond (zonder verzenden)

Dat weet ik, maar hoe meer aanbieders hoe beter!

• Schuurmans
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-01-2010 23:30 #811791 door Schuurmans
Beantwoord door Schuurmans in topic Kortingsaktie Advanced Performance Parts
Enkele zaken die hier voorbij komen zitten wel in de planning.

Maar eerst de website weer goed aan het draaien, dan nog alle zaken van apex, pipercross, lesjofors, ebc, hispec, etc.etc. toevoegen. Daarna komen die zaken.

Helaas is het best veel werk om alle spullen duidelijk en overzichtelijk op de site te krijgen.
Het was een van de redenen om de site op te zetten dat ik bij veel online winkels me helemaal gek zocht om het juiste onderdeel bij de juiste Volvo te vinden. Dat wil ik op mijn site dus absoluut niet.

Tuningsdelen voor de redbloks in ieder geval staat ook op de lijst, maar ook nog iets verder naar onder.
Verlagingsblokken wordt op dit moment aan gewerkt als combo met de intrax veren eventueel.

Zolang koni ze in productie heeft kan ik alle schokbrekers leveren, dus golf / alfa moet dan geen probleem zijn.
Zal hier eens gaan zoeken naar die oplossing zodat er misschien inderdaad een totaalpakket aan te bieden is, en gewoon in Nederland te bestellen is.

Tips blijven welkom!

• Schuurmans
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-01-2010 08:43 #811886 door Schuurmans
Beantwoord door Schuurmans in topic Kortingsaktie Advanced Performance Parts
De site draait weer! Diverse backups zijn terug gezet.
Hopelijk blijft het nu goed werken.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-01-2010 09:02 #811890 door Jeroen van Bodegom
Nu werkt hij hier probleemloos!
Je hebt al een aardige sortering voor de 300.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-01-2010 10:28 #811906 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Kortingsaktie Advanced Performance Parts
Site is idd weer een stuk beter!
De voorlaatste twee keren was er gewoon niet op te komen! Dus ofwel ben je bezig met zware promo en is de site overbelast ofwel laat je server het af weten...

Aan je reacties te horen ligt het wel aan het laatste!
Desalniettemin, er staat ondertussen idd al een mooi assortimentje op!
Als je er nou nog eens van die deurrubbers (rond deurhendel) bij zou zetten en raamschraaprubber, dan stroomt straks je geld wel binnen via de club! :D

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC