(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)
Kortingsaktie Advanced Performance Parts
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-01-2010 12:24 #811509
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Kortingsaktie Advanced Performance Parts
V3C heeft de afgelopen 2 (of is het al 3?) jaar redelijk goede ervaringen met
www.directwebhosting.nl
als je niet heel veel ruimte nodig hebt, maar wel mega stabiele en vlotte server, kan ik je www.deheeg.nl aanbevelen. Die hebben redelijk oude software op hun servers draaien, en je krijgt maar 50 mb + domeinnaam voor 95,- per jaar. Ik zit daar met mijn antiekeradio website al meer dan 7 jaar, maar heb er echt nooit problemen bemerkt.
Als ik die niet kan bereiken neem ik aan dat mijn internet thuis eruit ligt. tot nu toe klopte dat altijd (gelukkig ook zelden
)
als je niet heel veel ruimte nodig hebt, maar wel mega stabiele en vlotte server, kan ik je www.deheeg.nl aanbevelen. Die hebben redelijk oude software op hun servers draaien, en je krijgt maar 50 mb + domeinnaam voor 95,- per jaar. Ik zit daar met mijn antiekeradio website al meer dan 7 jaar, maar heb er echt nooit problemen bemerkt.
Als ik die niet kan bereiken neem ik aan dat mijn internet thuis eruit ligt. tot nu toe klopte dat altijd (gelukkig ook zelden
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Schuurmans
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-01-2010 14:03 #811519
door Schuurmans
Beantwoord door Schuurmans in topic Kortingsaktie Advanced Performance Parts
Alle ideeen zijn welkom.
de heeg zal niet werken ben ik bang, die 50mb haal ik zeker wel.
Maar punt is ook dat de site (joomla) gebruikt maakt van een database, daar zitten ook wat eisen aan.
bij directwebhosting net gekeken. Maar grappig genoeg liggen die er nu zelf even uit.
Tot een half jaar geleden was ik nog zeer tevreden over space1 waar de site staat, en ook nog spotgoedkoop.
Nu zijn ze nog steeds goedkoop, maar gaat het helaas te vaak mis.
de heeg zal niet werken ben ik bang, die 50mb haal ik zeker wel.
Maar punt is ook dat de site (joomla) gebruikt maakt van een database, daar zitten ook wat eisen aan.
bij directwebhosting net gekeken. Maar grappig genoeg liggen die er nu zelf even uit.
Tot een half jaar geleden was ik nog zeer tevreden over space1 waar de site staat, en ook nog spotgoedkoop.
Nu zijn ze nog steeds goedkoop, maar gaat het helaas te vaak mis.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-01-2010 16:15 #811528
door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Kortingsaktie Advanced Performance Parts
Ik werk al jaren met
Transip
. Fijne host, afkloppen, maar afgelopen 2 jaar kan ik me geen storingen meer herinneren. Of niet gemerkt 
Voordeel is dat je bijna alles online kan instellen en wijzigen, zonder tussenkomst van een medewerker al daar. (tegenwoordig hebben een hoop bedrijven dat, toen ik overstapte was dat nog best schaars!)
Voordeel is dat je bijna alles online kan instellen en wijzigen, zonder tussenkomst van een medewerker al daar. (tegenwoordig hebben een hoop bedrijven dat, toen ik overstapte was dat nog best schaars!)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
10-01-2010 13:35 #811581
door V300 register
Tja, ik host m'n sites (en die van m'n klanten) zelf. Helaas haal ik de hier genoemde prijzen niet, ik richt me meer op zakeljike klanten. (helaas ligt het prijsniveau meer aan de omvang van de klanten kring dan aan iets anders)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
11-01-2010 10:34 #811702
door V300 register
daarom is het slim om niet bij een hele kleine provider te gaan zitten.
zelf hosten kan interessant zijn als je colocatie doet.
zelf hosten kan interessant zijn als je colocatie doet.
- Schuurmans
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-01-2010 11:24 #811706
door Schuurmans
Zie niet echt waarom een kleine provider nadeliger zou zijn dan een grote.
Bij een grote zijn ze vaak ook minder flexibel.
Ik heb nu dus space1. Destijds ben ik daar als particulier voor de site www.dafje.nl bij gegaan. Goedkoop, en ik had een simpele site dus geen probleem.
www.performance-parts.nl is daar later bij gekomen.
Maar zoals gezegd, tot een half jaar geleden was alles perfect.
site werkte perfect, goede response van de helpdesk, praktisch nooit offline.
De ellende is pas een half jaar geleden begonnen (toeval dat ze toen de prijzen ook met 350% verhoogd hebben?)
Omdat de hosting inmiddels ook zakelijk draait vindt ik het geen probleem om wat meer te betalen. Als ik er maar zeker van ben dat de site 99,9% van de tijd online is. En dat wanneer die 0.1% down voorkomt dat het dan snel en adequaat opgelost wordt.
Blijft toch moeilijk zoiets, want tot een half jaar geleden zou ik iedereen space1 aanraden. Nu dus zeker niet meer.
Heb maar weer een melding naar de support desk gedaan, hopelijkdat het snel opgelost wordt.
Feit is wel dat ik naar een andere host ga. Alleen nog even kijken welke.
Bij een grote zijn ze vaak ook minder flexibel.
Ik heb nu dus space1. Destijds ben ik daar als particulier voor de site www.dafje.nl bij gegaan. Goedkoop, en ik had een simpele site dus geen probleem.
www.performance-parts.nl is daar later bij gekomen.
Maar zoals gezegd, tot een half jaar geleden was alles perfect.
site werkte perfect, goede response van de helpdesk, praktisch nooit offline.
De ellende is pas een half jaar geleden begonnen (toeval dat ze toen de prijzen ook met 350% verhoogd hebben?)
Omdat de hosting inmiddels ook zakelijk draait vindt ik het geen probleem om wat meer te betalen. Als ik er maar zeker van ben dat de site 99,9% van de tijd online is. En dat wanneer die 0.1% down voorkomt dat het dan snel en adequaat opgelost wordt.
Blijft toch moeilijk zoiets, want tot een half jaar geleden zou ik iedereen space1 aanraden. Nu dus zeker niet meer.
Heb maar weer een melding naar de support desk gedaan, hopelijkdat het snel opgelost wordt.
Feit is wel dat ik naar een andere host ga. Alleen nog even kijken welke.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
11-01-2010 14:19 #811721
door V300 register
Ik ga zo nog even gebruik maken van de kortingsaktie, als de site een beetje meewerkt :+ Hij is inderdaad erg traag momenteel, maar doet het nog wel
Edit: FAIL; No suitable nodes are available to serve your request.
Edit: FAIL; No suitable nodes are available to serve your request.
- Schuurmans
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-01-2010 17:13 #811745
door Schuurmans
Je kunt me ook mailen waar je interesse in hebt.
Dan stuur ik (Geheel vrijblijvend uiteraard) de benodigde informatie aan je door.
advanced.performance.parts ed gmail.com
Dan stuur ik (Geheel vrijblijvend uiteraard) de benodigde informatie aan je door.
advanced.performance.parts ed gmail.com
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
11-01-2010 17:31 #811747
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Kortingsaktie Advanced Performance Parts
Kunnen we in de toekomst nog meer voor de 300 verwachten?
En zo ja, wat kunnen we op korte en lange termijn verwachten?
En zo ja, wat kunnen we op korte en lange termijn verwachten?
- Schuurmans
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-01-2010 18:12 #811751
door Schuurmans
Binnenkort (januari of februari):
De pipercross filters staan klaar om online te gaan voor bijna alle 300 modellen. En ook speciale voor direct op de carubrateur van o.a. de 1.4 webers.
Denso idridium bougies
EBC green/redstuf remblokken (voor zover leverbaar voor de 300)
Lesjofors en Apex heebben zo even uit mijn hoofd geen verlagingsveren voor de 300, lesjofors heeft wel de gasveren voor de kofferklep van de 300, die komen waarschijnlijk ook op de site.
Voor de lange termijn ben ik ook nog met wat andere producten bezig. Zodra daar meer info over is dan laat ik dat natuurlijk ook hier weten.
De planning is wel om bij elke categorie producten die op de site toegevoegd wordt, er steeds een introductieactie voor te doen.
Mochten er mensen zijn die producten missen, of nog interessante onderdelen weten dan hoor ik dat uiteraard graag.
De pipercross filters staan klaar om online te gaan voor bijna alle 300 modellen. En ook speciale voor direct op de carubrateur van o.a. de 1.4 webers.
Denso idridium bougies
EBC green/redstuf remblokken (voor zover leverbaar voor de 300)
Lesjofors en Apex heebben zo even uit mijn hoofd geen verlagingsveren voor de 300, lesjofors heeft wel de gasveren voor de kofferklep van de 300, die komen waarschijnlijk ook op de site.
Voor de lange termijn ben ik ook nog met wat andere producten bezig. Zodra daar meer info over is dan laat ik dat natuurlijk ook hier weten.
De planning is wel om bij elke categorie producten die op de site toegevoegd wordt, er steeds een introductieactie voor te doen.
Mochten er mensen zijn die producten missen, of nog interessante onderdelen weten dan hoor ik dat uiteraard graag.
Moderators: Mark Smeets