(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)
1977 343dl Jubileum
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-02-2010 16:55 #818794
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic 1977 343dl Jubileum
500 euro is geen sloopredder.
Als hij zakt naar de sloopprijs heb ik interesse, anders niet. Ik geef Anjo namelijk helemaal gelijk. Deze auto is overgerold (gewoon over de striping heen!), de voorschermen zijn eraf gegaan en zonder het binnenscherm te behandelen is er een nieuwe opgezet.
Dit wordt ?f een hele grondige restauratie, of slopen. Ik stem voor het eerste, maar dan ga ik er echt geen 500 euro voor neerleggen.
Als hij zakt naar de sloopprijs heb ik interesse, anders niet. Ik geef Anjo namelijk helemaal gelijk. Deze auto is overgerold (gewoon over de striping heen!), de voorschermen zijn eraf gegaan en zonder het binnenscherm te behandelen is er een nieuwe opgezet.
Dit wordt ?f een hele grondige restauratie, of slopen. Ik stem voor het eerste, maar dan ga ik er echt geen 500 euro voor neerleggen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-02-2010 18:08 #818799
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 1977 343dl Jubileum
Klopt, ze krijgen geld, al weet ik niet hoeveel, maar ze moeten olie en andere vloeistoffen aftappen, administratieve kosten betalen e.d. en je gaat geen seconde tijd in iets steken als je er niet op verdient. Dan kan het wel zo zijn dat een sloop geld krijgt hiervoor, maar dat krijgt degene die de wagen inlevert echt niet.
Hier is het zo dat je, als je de wagen als rollend chassis, brengt, je de vrijwaring krijgt en afhankelijk van de staat van de wagen en de vraag nog een paar euro toe. Als ie opgehaald moet worden begin je met 25 euro te betalen.
Hier is het zo dat je, als je de wagen als rollend chassis, brengt, je de vrijwaring krijgt en afhankelijk van de staat van de wagen en de vraag nog een paar euro toe. Als ie opgehaald moet worden begin je met 25 euro te betalen.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
21-02-2010 18:31 #818800
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic 1977 343dl Jubileum
ligt aan de sloop, wij hebben eens
een kale auto
met alleen nog 4 kale banden en de handrem + stuurhuis erop afgevoerd, gratis!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-02-2010 19:22 #818811
door V300 register
'k heb zelfs een kale koets, zonder ophanging ingeleverd... maar hij moest rollend het terrein op. (dus daar de laatste 4 bouten los gehaald en het onderstel weer meegenomen
) Inleveren is bij de meeste sloperijen gratis, ophalen kost haast altijd geld en soms heb je geluk dat je nog iets krijgt. (1x 40 en 1x 45 euro gekregen)
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
21-02-2010 19:24 #818812
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic 1977 343dl Jubileum
Mijn zin was idd niet duidelijk genoeg, maar
de auto is voor de deur opgehaald
, gratis 
Andere sloop kwam hem niet halen, die wilde er idd geld voor hebben, maar dat was ook een sloperij op een kamp..
Andere sloop kwam hem niet halen, die wilde er idd geld voor hebben, maar dat was ook een sloperij op een kamp..
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-02-2010 22:31 #818850
door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic 1977 343dl Jubileum
heb gekeken naar de 343, is overgerolt.
erg slecht gedaan.
interieur is ook naadje, echt helemaal kapot, zonde!
de auto is rot op de voorbalk na en het frontje en de nieuwere type schermen.
voor de rest zijn de schermen waarschijnlijk geplamuurd, de kap is gedeukt en de rest van de wagen ook.
is het niet waard. met de kabelboom is ook geknoeid.
helemaal verprutst, jammer joh... maar hier gaat dus nooit iemand 500 euro voor betalen, deze beland op de sloop.
hij zei dat er nog meer mensen van het forum hadden gereageerd en dat die de wagen wel wilden komen halen voor 350 euro.
zakt ie dus zo van 500 euro naar 350 euro.
Ik heb 'm max. 200 euro geboden, dat vindt ik zelf al veel geld voor een slopert.
Beetje apart volk ook wel, ze vonden een 343 wel een toffe wagen, maar ondertussen waren ze nog met zo'n BMW uit de jaren 90 bezig... en daarom moest de 343 maar stappen, mede omdat de stalling wegging.
ik denk niet dat ik 'm ga halen als er toch al andere kapers aan de kust zijn.
groetjes alex.
erg slecht gedaan.
interieur is ook naadje, echt helemaal kapot, zonde!
de auto is rot op de voorbalk na en het frontje en de nieuwere type schermen.
voor de rest zijn de schermen waarschijnlijk geplamuurd, de kap is gedeukt en de rest van de wagen ook.
is het niet waard. met de kabelboom is ook geknoeid.
helemaal verprutst, jammer joh... maar hier gaat dus nooit iemand 500 euro voor betalen, deze beland op de sloop.
hij zei dat er nog meer mensen van het forum hadden gereageerd en dat die de wagen wel wilden komen halen voor 350 euro.
zakt ie dus zo van 500 euro naar 350 euro.
Ik heb 'm max. 200 euro geboden, dat vindt ik zelf al veel geld voor een slopert.
Beetje apart volk ook wel, ze vonden een 343 wel een toffe wagen, maar ondertussen waren ze nog met zo'n BMW uit de jaren 90 bezig... en daarom moest de 343 maar stappen, mede omdat de stalling wegging.
ik denk niet dat ik 'm ga halen als er toch al andere kapers aan de kust zijn.
groetjes alex.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-02-2010 22:45 #818854
door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic 1977 343dl Jubileum
welke kust gaat deze 343 dan zien?de sloop waarschijnlijk..
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-02-2010 22:46 #818855
door V300 register
Ik had nog even hoop dat hij door deze eigenaar gelast zou zijn... Maar het is dus nog steeds een cracker. Hij werkt zichzelf klem en ik denk dat ie nog wel op een punt komt dat ie graag die 200 euro van je aanpakt...
Het is jammer maar je kunt niet alles redden, het is gewoon een slopert.
Het is jammer maar je kunt niet alles redden, het is gewoon een slopert.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-02-2010 09:26 #818880
door V300 register
Alex, ik denk dat hij bullshit vertelde, en dat er helemaal niemand ? 350,- heeft geboden...
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-02-2010 19:08 #818943
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic 1977 343dl Jubileum
200 euro is voor een dergelijke auto wel het maximum. Immers de overschrijfkosten etc. komen er ook nog bij. Het is idd. maar de vraag wat de auto dan nog werkelijk aan specifieke bruikbare onderdelen opleverd, behalve de sticker voor ons zeer gewaardeerde Belgische clublid.
Moderators: Mark Smeets