(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)

wie redt deze oldtimer in spe?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
05-12-2009 09:50 #629778 door V300 register

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-12-2009 10:18 #808934 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic wie redt deze oldtimer in spe?
Gevalletje slippende koppeling (asbak vol) en dan weg??

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
05-12-2009 10:43 #808938 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic wie redt deze oldtimer in spe?

Erik;127426 schreef : Gevalletje slippende koppeling (asbak vol) en dan weg??

wat bedoel je daarmee?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
05-12-2009 11:09 #808941 door V300 register
Hmmm, misschien dat hij voor 11 december nog zoveel dingen te doen heeft om de EVC planning van 2010 op tijd bij de redactie te krijgen dat deze klus er n?t effe niet tussen past?? ;)

Anders had hij je graag geholpen met het vervangen van de koppeling, dat weet ik zeker.

Ik neem aan dat jijzelf de verkoper bent? (dus beetje stiekem een advertentie)
We hebben het advertentiebeleid zo in elkaar gestoken dat het 'aanbiedingsdeel' (advertentierubriek website) ingericht is op de voorkeuren van de aanbieders, terwijl het 'discussie' gedeelte waar we nu zijn het domein van de kijkers/kopers is. Afkraken is nooit de bedoeling maar de ruimte om kritiek te geven op aanbod cq aanbieder is hier behoorlijk groot.

Als je dus een advertentie zoals van de 340 met versleten koppeling hier op het forum aanprijst, kan het gebeuren dat iemand je verwijt dat je een weggooiersmentaliteit hebt, of dat je eigenlijk stom bent dat je hem vanwege dit 'oplosbare probleem' weg doet.

Kan gebeuren; als je niet zit te wachten op zulke opmerkingen moet je geen discussietopic openen.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
05-12-2009 11:15 #808942 door V300 register

antiekeradio;127433 schreef : Hmmm, misschien dat hij voor 11 december nog zoveel dingen te doen heeft om de EVC planning van 2010 op tijd bij de redactie te krijgen dat deze klus er n?t effe niet tussen past?? ;)

Anders had hij je graag geholpen met het vervangen van de koppeling, dat weet ik zeker.

Ik neem aan dat jijzelf de verkoper bent? (dus beetje stiekem een advertentie)
We hebben het advertentiebeleid zo in elkaar gestoken dat het 'aanbiedingsdeel' (advertentierubriek website) ingericht is op de voorkeuren van de aanbieders, terwijl het 'discussie' gedeelte waar we nu zijn het domein van de kijkers/kopers is. Afkraken is nooit de bedoeling maar de ruimte om kritiek te geven op aanbod cq aanbieder is hier behoorlijk groot.

Als je dus een advertentie zoals van de 340 met versleten koppeling hier op het forum aanprijst, kan het gebeuren dat iemand je verwijt dat je een weggooiersmentaliteit hebt, of dat je eigenlijk stom bent dat je hem vanwege dit 'oplosbare probleem' weg doet.

Kan gebeuren; als je niet zit te wachten op zulke opmerkingen moet je geen discussietopic openen.

netjes uitgelegd ,hahaha hij is niet van mij maar van men vader,en inderdaad hij wil geen geld meer in de auto steken ,gezien hij toch erg weinig auto rijd en voortaan zo n makkelijke electrische fiets heeft,maar al bij al zou ik t jammer vinden als hij op een autokerkhof beland ,want het is een leuk karretje

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
05-12-2009 11:24 #808943 door V300 register
De vraagprijs, is eigenlijk ook geen geld natuurlijk.

Ik heb in de taxi regelmatig oude mensen die hun auto inmiddels weggedaan hebben, en die hebben bijna allemaal spijt dat het niet meer ging/te duur werd/ etc; wat ik vaak hoor "het was zo'n fijn autootje" "ik kon overal naartoe, nu met de taxi naar de supermarkt" etc.
Maarja, als je met een elektrische fiets nog goed uit de voeten kunt... snap ik het wel hoor...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
05-12-2009 12:01 #808944 door V300 register
Enige wat een plekje is is een beetje roest op de voorbalk voor de rest is die nog goed. Eigenlijk zou je hier een nieuwe koppeling in moeten zetten voor een bijna belastingvrije 340....

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
05-12-2009 12:06 #808945 door V300 register

antiekeradio;127435 schreef : De vraagprijs, is eigenlijk ook geen geld natuurlijk.

Ik heb in de taxi regelmatig oude mensen die hun auto inmiddels weggedaan hebben, en die hebben bijna allemaal spijt dat het niet meer ging/te duur werd/ etc; wat ik vaak hoor "het was zo'n fijn autootje" "ik kon overal naartoe, nu met de taxi naar de supermarkt" etc.
Maarja, als je met een elektrische fiets nog goed uit de voeten kunt... snap ik het wel hoor...

precies,men vader wilde hem vorig jaar al wegdoen ,ik zei zet hem maar bij mij voor de deur,maar hij staat er nu nog:hmmz2: hij zei verkoop hem maar ,heb er nog een paar keer in gereden ,en het verraste me wel hoor zo n variomatic,als ik geld had voor de reparatie zou ik het doen ,maar heb net men opel omega v6 voorzien van nieuwe koppakking en alles wat erbij kwam:hmmz2: dus ff geen extra s meer hahahaha

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-12-2009 17:56 #808993 door V300 register
Als je een oprit hebt zou je kunnen overwegen om 'm te schorsen en 'm zelf te repareren zodra je tijd en geld hebt... Een schorsing kost 22.70 voor deze wagen.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-12-2009 21:18 #809006 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic wie redt deze oldtimer in spe?
Deze auto is echt bijzonder en oud en zeldzaam genoeg om te bewaren en te koesteren. Bijna iedere investering in deze auto is een terugverdiener. Neem nu alleen de wegenbelasting niet, het rekeningrijden niet, de lage verzekering, het relatief makkelijke onderhoud. Het redelijke verbruik. De charme en rij-eigenschappen. Misschien is de belegging in dit autootje op dit moment wel beter/minder risicovol dan in vastgoed of aandelen. Zeker in een Ipod die een gegarandeerde levensduur van maar 3 jaar heeft of een andere gadgets.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC