wie redt deze oldtimer in spe?
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Erik;127426 schreef : Gevalletje slippende koppeling (asbak vol) en dan weg??
wat bedoel je daarmee?
- V300 register
- Verbannen
-
Anders had hij je graag geholpen met het vervangen van de koppeling, dat weet ik zeker.
Ik neem aan dat jijzelf de verkoper bent? (dus beetje stiekem een advertentie)
We hebben het advertentiebeleid zo in elkaar gestoken dat het 'aanbiedingsdeel' (advertentierubriek website) ingericht is op de voorkeuren van de aanbieders, terwijl het 'discussie' gedeelte waar we nu zijn het domein van de kijkers/kopers is. Afkraken is nooit de bedoeling maar de ruimte om kritiek te geven op aanbod cq aanbieder is hier behoorlijk groot.
Als je dus een advertentie zoals van de 340 met versleten koppeling hier op het forum aanprijst, kan het gebeuren dat iemand je verwijt dat je een weggooiersmentaliteit hebt, of dat je eigenlijk stom bent dat je hem vanwege dit 'oplosbare probleem' weg doet.
Kan gebeuren; als je niet zit te wachten op zulke opmerkingen moet je geen discussietopic openen.
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;127433 schreef : Hmmm, misschien dat hij voor 11 december nog zoveel dingen te doen heeft om de EVC planning van 2010 op tijd bij de redactie te krijgen dat deze klus er n?t effe niet tussen past??
Anders had hij je graag geholpen met het vervangen van de koppeling, dat weet ik zeker.
Ik neem aan dat jijzelf de verkoper bent? (dus beetje stiekem een advertentie)
We hebben het advertentiebeleid zo in elkaar gestoken dat het 'aanbiedingsdeel' (advertentierubriek website) ingericht is op de voorkeuren van de aanbieders, terwijl het 'discussie' gedeelte waar we nu zijn het domein van de kijkers/kopers is. Afkraken is nooit de bedoeling maar de ruimte om kritiek te geven op aanbod cq aanbieder is hier behoorlijk groot.
Als je dus een advertentie zoals van de 340 met versleten koppeling hier op het forum aanprijst, kan het gebeuren dat iemand je verwijt dat je een weggooiersmentaliteit hebt, of dat je eigenlijk stom bent dat je hem vanwege dit 'oplosbare probleem' weg doet.
Kan gebeuren; als je niet zit te wachten op zulke opmerkingen moet je geen discussietopic openen.
netjes uitgelegd ,hahaha hij is niet van mij maar van men vader,en inderdaad hij wil geen geld meer in de auto steken ,gezien hij toch erg weinig auto rijd en voortaan zo n makkelijke electrische fiets heeft,maar al bij al zou ik t jammer vinden als hij op een autokerkhof beland ,want het is een leuk karretje
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb in de taxi regelmatig oude mensen die hun auto inmiddels weggedaan hebben, en die hebben bijna allemaal spijt dat het niet meer ging/te duur werd/ etc; wat ik vaak hoor "het was zo'n fijn autootje" "ik kon overal naartoe, nu met de taxi naar de supermarkt" etc.
Maarja, als je met een elektrische fiets nog goed uit de voeten kunt... snap ik het wel hoor...
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;127435 schreef : De vraagprijs, is eigenlijk ook geen geld natuurlijk.
Ik heb in de taxi regelmatig oude mensen die hun auto inmiddels weggedaan hebben, en die hebben bijna allemaal spijt dat het niet meer ging/te duur werd/ etc; wat ik vaak hoor "het was zo'n fijn autootje" "ik kon overal naartoe, nu met de taxi naar de supermarkt" etc.
Maarja, als je met een elektrische fiets nog goed uit de voeten kunt... snap ik het wel hoor...
precies,men vader wilde hem vorig jaar al wegdoen ,ik zei zet hem maar bij mij voor de deur,maar hij staat er nu nog:hmmz2: hij zei verkoop hem maar ,heb er nog een paar keer in gereden ,en het verraste me wel hoor zo n variomatic,als ik geld had voor de reparatie zou ik het doen ,maar heb net men opel omega v6 voorzien van nieuwe koppakking en alles wat erbij kwam:hmmz2: dus ff geen extra s meer hahahaha
- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-