345GLS 1981
- Robbert Jan
- Nieuw lid
-
volvofiel;141238 schreef : Het ding kopen en eraan beginnen kan iedereen - het afmaken lukt slechts enkelen.
Correctie Joost :halo:......het lukt slechts weinigen :y:....die gek :crazy2: genoeg zijn om door te zetten....maar hopelijk worden het er steeds meer yeehaa!:w00t:yeehaa!!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
@ Tjeerd: ik probeer gewoon objectief te zijn. Hoe vaak gebeurt het hier wel niet dat iemand heel enthousiast begint aan iets en het uiteindelijk niet afmaakt, om welke reden dan ook. Dan is de teleurstelling veel groter dan als je er niets eens aan begint.
Natuurlijk is een 345GLS leuk en uniek, maar je moet je bij dit exemplaar realiseren dat het echt niet mogelijk is om hem direct te gaan gebruiken.
- V300 register
- Verbannen
-
volvomania;141279 schreef : Ik denk dat we hier met een typisch NL verschijnsel te maken hebben, "de hoofdprijs krijgen en geld toe verwachten". Raar als je toch zeer goede wagens voor 1500 euri en meer ziet verkocht worden...
Geloof me, dat geld niet alleen voor de 300 serie. Elke wagen waar werk in zit wordt nu slecht verkocht (Zelfs 'sloop' 780's), behalve aan mensen die tijd hebben en dan nog voor weinig. Wagens zonder werk waar een reeele prijs voor gevraagd wordt zijn nagenoeg nog lastiger te slijten. Het enige dat lijkt te verkopen zijn jonge gebruikte wagens, er is geen cent meer voor hobby.
volvomania;141280 schreef : Correctie Joost :halo:......het lukt slechts weinigen :y:....die gek :crazy2: genoeg zijn om door te zetten....maar hopelijk worden het er steeds meer yeehaa!:w00t:yeehaa!!
Yup, sluit ik me bij aan... voor alle modellen. Het zou zonde zijn als juist de modellen die het straatbeeld bepaalden (denk ook aan de kadetjes, jappen, fransozen) allemaal verdwijnen.
volvofiel;141307 schreef : Natuurlijk is een 345GLS leuk en uniek, maar je moet je bij dit exemplaar realiseren dat het echt niet mogelijk is om hem direct te gaan gebruiken.
Tja, dat moet inderdaad wel duidelijk zijn. Dit is een restauratie object.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Begint het toch weer te vreten... en dat terwijl ik me net had voorgenomen in de groene te gaan investeren en deze maar te vergeten. Verdorie
Wie wil hem gaan halen? Ik heb evt. donorplaatwerk.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Ik heb e.e.a. afgewogen, maar het is niet verstandig als ik deze erbij neem. Dan stapelt het werk zich alleen maar op.
Hopelijk wordt hij toch nog gered door een "liefhebber", al is het maar voor de onderdelen.