345GLS 1981
- Robbert Jan
- Nieuw lid
-
volvofiel;141182 schreef : Leuke uitdaging, maar je moet er de tijd en moeite voor nemen. De roest die je aan de buitenkant ziet is slechts een klein deel van de werkelijke roest (na de DLS-ontmanteling weten de gebroeders Ruizendaal er alles van....).
Voeg mijn naam daar maar aan toe....:woei: maar we zijn nog altijd zo gek om er over te blijven nadenken :crazy1:.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Tj??rd;141233 schreef : Tsja ik wou al zeggen: een zeer zeldzame 345 GLS uit 1981 voor ? 140, en dan klagen dat ie wel rot is. Mooi voorbeeld voor in het 'even overgeven'- topic
Dat noem ik eerder realistisch. Of het 'klagen' is laat ik dan maar aan jou over.
Het ding kopen en eraan beginnen kan iedereen - het afmaken lukt slechts enkelen.
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Robbert Jan
- Nieuw lid
-
Erik;141276 schreef : Voor 140 euro had ik hem wel willen kopen. Dat is het probleem niet. Momenteel echter moeten er eerst altijd twee auto's naar andere liefhebbers voordat ik er 1 terug mag nemen voor loop of sloop. Ik moet wel. Ik heb veel te veel auto's op dit moment. Da's nie zo gezond meer.
Ik denk dat bij velen onder ons zo is. Helaas....
- Robbert Jan
- Nieuw lid
-
Tj??rd;141245 schreef : Sorry ik bedoelde het niet vervelend
Wat ik bedoelde: het verwachtingspatroon t.a.v. 300's ervaar ik zelf als eh... afwijkend. ..... Het mag allemaal niks kosten, onderdelen worden weggegooid en auto's integraal in de shredder gemikt omdat het niks opbrengt. Ik had dat topic van Erik nog in mijn achterhoofd, vandaar dat ik erover begon. Als we hier bij de V3C al roepen dat deze auto voor ? 140 niet de moeite waard is, is het logisch dat mensen er mee gaan crossen/cuppen/raggen.
Ik denk dat we hier met een typisch NL verschijnsel te maken hebben, "de hoofdprijs krijgen en geld toe verwachten". Raar als je toch zeer goede wagens voor 1500 euri en meer ziet verkocht worden...