360 sedan te koop
- V300 register
- Verbannen
-
-Een lederen interieur + verstelbare spiegels waren inderdaad niet standaard leverbaar op de GLE/GLT-uitvoeringen.
-De 360 GLE (vanaf '83 alleen als sedan leverbaar) werd in 1987 vervangen door de 360 GLT sedan. Deze was leverbaar naast de 360 GLT hatch.
-De 360 GLT was inderdaad de meest sportieve versie van de 300-serie. De meest luxe sedan was inderdaad de 360 GLE.
Overigens verdween met ingang van MY 1986 de 360 GLS. Deze werd vervangen door de 360 GL, welke alleen als hatch leverbaar was. De 360 GLT had vanaf 1985 ?ltijd een B200E(A)-blok (dus injection).
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;71609 schreef : electrische spiegels
Waarom zijn er nooit verwarmde spiegels uitgevonden?
In de ochtend moet ik enkele keren invoegen en kom tot de conclusie dat verwarmde spiegels nog belangrijker zouden kunnen zijn dan verwarmd achterruit. Ik heb ze dan vergeten droog te maken. Met een beetje koude is het nog lastiger.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Stefan;71618 schreef : Deze werd vervangen door de 360 GL, welke alleen als hatch leverbaar was.
:nono:
V??r modeljaar 1986 had geen enkele 300 meegspoten bumpers, afgezien van de R-Sport.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Stefan;71618 schreef : -De 360 GLT's uit de periode 1983-1985 hadden g??n meegespoten bumpers. Vanaf MY 1986 (= facelift) kregen de GLT's meegespoten bumpers.
dat is precies wat ik zei, vanaf het laatste neusje (dus 86).
nu hebben we alleen nog geen antwoord op de hoofdsteunen achterin...
Maar als ik het goed gelezen heb, was de GLT tot 87 alleen als hatch leverbaar, en had dus per definitie nooit hoofdsteunen achterin.. dus tot 87 klopt het ook dat een GLT nooit hoofdsteunen achterin had :+
- Mark Smeets
- Moderator
-
Frans;71633 schreef : Waarom zijn er nooit verwarmde spiegels uitgevonden?
als ik het me goed herrinner hebben wij tussen de onderdelen nog 1 verwarmd spiegelglas liggen....
maar dit was zowiezo zonder omhuizing, echt alleen het glas en ik weet niet meer zeker of het ook precies het goede glas was... er zaten zoveel spiegels tussen de onderdelen tot ik niet meer zeker weet wat wat was....
er zat in elk geval een verwamd glas tussen
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
v0lv0freak;71647 schreef : dat is precies wat ik zei, vanaf het laatste neusje (dus 86).
nu hebben we alleen nog geen antwoord op de hoofdsteunen achterin...
Maar als ik het goed gelezen heb, was de GLT tot 87 alleen als hatch leverbaar, en had dus per definitie nooit hoofdsteunen achterin.. dus tot 87 klopt het ook dat een GLT nooit hoofdsteunen achterin had :+
Hatchbacks hadden wel degelijk hoofdsteunen achterin, dat was een optie. Vanaf modeljaar '81 staan ze in de prijslijsten. De 343GLS van Peter C. heeft hoofdsteunen (met hoezen!) achterin.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
volvofiel;71657 schreef : Hatchbacks hadden wel degelijk hoofdsteunen achterin, dat was een optie. Vanaf modeljaar '81 staan ze in de prijslijsten. De 343GLS van Peter C. heeft hoofdsteunen (met hoezen!) achterin.
ok dat wist ik niet.. maar het is wel een zeldzame optie dan!
ik weet wel dat het interieur uit onze 360GLE sloper die wij hadden is verkocht en ingebouwd in een 340 diesel! op Belgisch kenteken... maar of hij nu nog rondrijdt weet ik niet, maar dat was dus een 340 diesel hatchback met hoofdsteunen achterin!