360 sedan te koop
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik laat deze dus maar voorbij gaan.
- V300 register
- Verbannen
-
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
u vraagt wij draaien, eventueel ook voor een clublid!
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Anjo en ik zijn inderdaad ge?nteresseerd. En in eerste instantie willen we hem eigenlijk opknappen. Maar dat is natuurlijk afhankelijk van de schade. Dat zullen we eerst eens moeten bekijken. Vandaar dat ik graag eigenlijk in contact met verkoper zou komen of hij wat foto's van de roestschade kan sturen. Op die manier kunnen we inschatten of hij te repareren is. Zo niet word het demonteren maar ik zou hem toch liever herstellen. Vind het ook wel een gave kleur om te zien!
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
ik spreek je nog wel eff kevin:yeah:
- Mark Smeets
- Moderator
-
de GLT had toch juist nooit hoofdsteunen achterin, omdat de GLT de meer sportievere versie was, en de GLE meer op comfort en luxe...volvo freak;71488 schreef : de glt wel toch?
Ik heb ook nog nooit een GLE zonder hoofdsteunen achterin gezien, maar wel al heel veel GLT's zonder...
- V300 register
- Verbannen
-
In Nijmegen staat ook een GLT sedan met leer en hoofdsteunen achter, meegespoten bumpers, spiegels en electrische ramen en ik zie geen verschil met Doeke's GLE.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
AvdAkker;71583 schreef : paul heeft voor mij de verkoper een mailtje gestuurd waarin ik idd vraag om een setje foto's
ik spreek je nog wel eff kevin:yeah:
Hoe noemen ze dat ook al weer? "2 zielen 1 gedachte?"
- Mark Smeets
- Moderator
-
Lucluc;71596 schreef : Volgens mij is op een gegeven moment (1986?) de GLE verdwenen, maar werden nog wel luxe sedans gemaakt die als GLT werden gelabeld.
In Nijmegen staat ook een GLT sedan met leer en hoofdsteunen achter, meegespoten bumpers, spiegels en electrische ramen en ik zie geen verschil met Doeke's GLE.
mijn GLE is van 87, dus in 86 kan hij nog niet verdwenen zijn
en de opties die jij opnoemt zoals leer en electrische spiegels waren zowel op een GLE als een GLT niet standaard, dus dat is niet echt relevant dan.
In kleur gespoten bumpers hebben wel alle GLT's en GLE's (dan heb ik het wel over de laatste neus, in de oudere varianten ben ik niet thuis). Verder waren op een GLE volgens mij centrale vergerendeling en electrische ramen voorin standaard. Maar ik heb op internet al vaker GLT's gezien waarbij je voorin nog moet slingeren... Maar ik heb eerlijk gezegd nooit op de bouwjaren gelet. :woops:
Kan het dan niet zijn dat de GLT eerst de sportievere versie was en de GLE de luxere en dat naderhand de GLT de GLE heeft vervangen? Omdat toen het verschil in opties misschien niet meer was en alle GLT's ook standaard elektrische ramen kregen en (indien sedan) hoofdsteunen achterin...
Verder is het toch wel zo dat er origineel geen 3- en 5-deurs varianten zijn met hoofdsteunen achterin? (ik dacht namelijk dat een GLT altijd een hatchback was...)