340 Van
- V300 register
 - Verbannen
 - 

volgens mij was het ofwel een optie, of was het later gewoon standaard om de ramen erin te laten.
de laadvloer ziet er juist origineel uit.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
 - Verbannen
 - 

- 16673-dummy
 - Nieuw lid
 - 

Lucluc;44807 schreef : Maar de gaten in de voorbalk lijken wel achteraf pas te zijn gemaakt.
Misschien had 'ie gewoon wat plaatwerk nodig om her en der in te lassen.
- V300 register
 - Verbannen
 - 

antiekeradio;44801 schreef : volgens mij was het ofwel een optie, of was het later gewoon standaard om de ramen erin te laten.
Kreeg je toen geen problemen omdat je dan niet meer 'grijs' zou rijden? Tegenwoordig zou dat niet meer mogen, iig.
- V300 register
 - Verbannen
 - 

Verder is ie niet heel slecht op t eerste oog. Ik had een briefje onder de voorruit gedaan, en hij heeft me gebeld en zei dat ie er voor 450,= aan verspijkerd had. is een 1.4 met 4hand. Er zitten trouwens geen originele stoelen in. In Uden bij van Lankveld (sloperij) stond vorig jaar een VAN met dichte deuren onder een andere sloopauto. (ook wit) Niks naar gedaan...zucht...
- V300 register
 - Verbannen
 - 

volvodieselaar;44837 schreef : Die van stond hier pas in de straat, en ik heb er meteen een oog overheen gegooid, en idd, die gaten zijn er zelf in gemaakt, en niet zo netjes...
M?g dat?!?!? Komt ie dan nog door de APK? :wtf:
- V300 register
 - Verbannen
 - 

Dutchie;44841 schreef : M?g dat?!?!? Komt ie dan nog door de APK? :wtf:
Bij de APK hanteren zo voor zoiets de "roestregeltjes".
Van de voorbalk mag naar mijn weten 15% rot zijn (mag er dus ook gewoon uit zijn gehaald). Mits de originele sterkte van het onderdeel niet in het geding is gekomen.
Ofwel, je mag niet zomaar een slijptol dwars door de voorbalk heen halen zonder dat je aan die 15% komt
@ Frits:
Zou dit niet de ideale driftbak zijn?
Je kunt in iedergeval genoeg velgen/autobanden/reserve-onderdelen meeneme zonder eerst je achterbank eruit te hoeven slopen
- V300 register
 - Verbannen
 -