Advies daily driver - €4000,-
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-

Het valt me op dat er in het segment niet veel 'vlots' te vinden is.
Ik kan nog best aankomen met een Corolla, Leon, Octavia of Golf inderdaad, maar met een Excel of een Cuore word ik nooit meer serieus genomen :humor:
Jammer dat die geen Volvo wil, daar is zat in te vinden voor dat bedrag

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-

Er is ook een 2.0 en 2.2 als het zuiniger moet.
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
LMogyorossy;231330 schreef : En voordat ik het hele forum over me heen krijg : Heb lang getwijfeld of ik het ontwerp zou waarderen met -1 of met -2.
Ben ook overtuigd van de kwaliteiten van Toyota's , maar zie nog wel eens, dat er helemaal niets aan onderhoud wordt gedaan, of zelfs maar een poging om er zuinig op te zijn, " omdat ze toch niet stuk kunnen "
Je mag het van mij beoordelen met -?, maar punt is dat ik vast zat in een standaard cirkeltje met autotypes en nu heb ik er al een stuk of 3-4 bij om me eens op te ori?nteren

Dat laatste is natuurlijk een argument wat niet alleen van toepassing is op de 'onderhoudsarme' auto's.
Alles is tegenwoordig te duur om te onderhouden mensen kopen een nieuwe auto als er onderhoud van >?500,- aan zit te komen, dus ja de volgende eigenaar zit dan daar mee opgescheept.
Waarom staan er anders zoveel goedkope BMW's e.d. te koop op MP?
v0lv0freak;231347 schreef : Voor een mooie auto moet je eens kijken naar een peugeot 406 coupe. De 3.0 v6 schijnt op de snelweg ook 1:12 te halen en qua problemen kan ik er niks ernstigs over vinden. Maar het is geen toyota qua betrouwbaarheid natuurlijk
Er is ook een 2.0 en 2.2 als het zuiniger moet.
Zal een te grote auto zijn vermoed ik, maar zeker beter als een Cuore/Corolla Verso

Zijn er mensen met ervaring met de 307 of Clio III?
- V300 register
- Verbannen
-
En zo'n 107/Aygo/C1 dan? Die zijn onder de 4000 wel te vinden, zijn modern en rijden zuinig. Vlot zijn ze niet.
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Daarom ook een Bindend Advies om De Vriendin uit de besluitvorming te houden. Straks moet die jongen verplicht duizenden kilometers in een Ford Ka doorbrengen voor die twee keer dat ze de auto leent en anders niet durft in te parkeren.
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-