Redden van Volvo 300; goed voor het milieu
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-04-2013 01:33 #926646
door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic Redden van Volvo 300; goed voor het milieu
Er is iets mis gegaan?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-04-2013 09:06 #926648
door Erick Janssen (GAST)
Ik kom daar ook geen wijs uit, wat wil je ermee zeggen Erik?
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic Redden van Volvo 300; goed voor het milieu
Alex;214550 schreef : Er is iets mis gegaan?
Ik kom daar ook geen wijs uit, wat wil je ermee zeggen Erik?
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-04-2013 09:59 #926651
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Redden van Volvo 300; goed voor het milieu
Erik, prima als je deze discussie hier wilt starten maar ik heb niet voor niets een slot aangevraagd in het andere topic.
Als je een milieudiscussie wilt beginnen zal ik je echt niet tegenhouden, maar haal dan in ieder geval die lijst met gekopieerde berichten weg zodat het ook echt een nieuwe, aparte discussie wordt.
Als je een milieudiscussie wilt beginnen zal ik je echt niet tegenhouden, maar haal dan in ieder geval die lijst met gekopieerde berichten weg zodat het ook echt een nieuwe, aparte discussie wordt.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-04-2013 10:06 #926652
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Redden van Volvo 300; goed voor het milieu
Meestal zijn de mods wel zo sportief om het goede gedeelte van de discussie te verplaatsen. Deze keer moest ik het zelf blijkbaar doen.
[mod] dat had je natuurlijk ook even kunnen vragen via PB of het bekende driehoeksbordje bij de posts... Maar goed, omdat wij inderdaad sportief zijn ?n erg liev, bij deze...[/mod]
[mod] dat had je natuurlijk ook even kunnen vragen via PB of het bekende driehoeksbordje bij de posts... Maar goed, omdat wij inderdaad sportief zijn ?n erg liev, bij deze...[/mod]
Moderators: Mark Smeets