Misschien ook maar even voorstellen?? Faith1991
- V300 register
- Verbannen
-
Wouter76;211305 schreef : Nou kijk aan, leuk zeg, kun je eens een beetje kennis maken met al die Volvo en/of 300 serie bezetenen
Zeg ik gewoon vriendin van Mark tegen je terwijl ik met wat verder nadenken dan mijn neus al lang is (het blijft een gok) wel had kunnen weten dat je Kelsey heet (iets met Facebook)
Je had eventueel zelfs gewoon onder haar username op dit forum kunnen kijken. :+
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Je kunt ook onder de gebruikersnaam kijken, de naam die daar staat is niet doorWouter76;211305 schreef : Nou kijk aan, leuk zeg, kun je eens een beetje kennis maken met al die Volvo en/of 300 serie bezetenen
Zeg ik gewoon vriendin van Mark tegen je terwijl ik met wat verder nadenken dan mijn neus al lang is (het blijft een gok) wel had kunnen weten dat je Kelsey heet (iets met Facebook)
Google te vinden in tegenstelling tot je gebruikersnaam. :+
Jos360;211309 schreef : Je had eventueel zelfs gewoon onder haar username op dit forum kunnen kijken. :+
Oeps, je was me voor.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
We hebben elkaar al eens ontmoet, toen je met Mark een tijdje terug een dakraam van een 300 op kwam halen hier in Wessem.
Leuk dat je zo gek bent op 300's. Dat zie je maar zelden. Kan niet lang duren voordat je jou eerste 300 in bezit hebt gok ik zo.
Groetjes uit het zuiden, Fabian
- Mark Smeets
- Moderator
-
Fabian;211461 schreef : Kan niet lang duren voordat je jou eerste 300 in bezit hebt gok ik zo.
Nee dat klopt :f:D
- V300 register
- Verbannen
-