Misschien ook maar even voorstellen?? Faith1991
- V300 register
- Verbannen
-
Nou, ik ben Faith1991 de vriendin van v0lv0freak hij is ook een beetje de reden dat ik op het forum ben en nu ook zo'n belangstelling heb voor de Volvo 300 serie.
Tot een iets minder dan een jaar geleden wist ik eigenlijk niks van de Volvo 300 serie.
Echter vind ik het nu een van de mooiste auto's die er is, en ben ik me steeds verder aan het verdiepen in de geschiedenis van de 300 serie.
Ik ben erg nieuwsgierig naar alles wat er op het forum staat en zal ook wel eens wat berichten plaatsen, ten minste waar ik verstand van heb...:woops:
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik verder nog over mezelf moet typen dus vragen staat vrij :yesyes:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
Faith1991;211216 schreef : Echter vind ik het nu een van de mooiste auto's die er is, en ben ik me steeds verder aan het verdiepen in de geschiedenis van de 300 serie.
En met deze wijze woorden zit je op de juiste plek :y:
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Jos360;211223 schreef : Handig zeg, dan kun jij Mark zijn blauwe 360 eindelijk afmaken :humor:
Haha misschien niet afmaken maar wel rijden als hij klaar is! Kan niet wachten... :yummie::yummie:
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
Joris;211225 schreef : of z'n 760, kan hij in de 360 rijden
Als ik dan toch heel eerlijk moet zijn vind ik persoonlijk de 360 mooier. En daarbij mag ik van geluk spreken als ik de 760 mag stappen als passagier..
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Kom je ook met Mark mee naar de ALV de 17e?
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-

Zeg ik gewoon vriendin van Mark tegen je terwijl ik met wat verder nadenken dan mijn neus al lang is (het blijft een gok) wel had kunnen weten dat je Kelsey heet (iets met Facebook